دوشنبه 2 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فارس: دانشجوی دانشگاه شيراز بر اثر تصادف فوت کرده است

خبرگزاری فارس: يک دانشجوی دانشگاه شيراز که فتنه‌گران مدعی بودند توسط نيروهای امنيتی کشته شده، در اثر تصادف با يک دستگاه خودروی سواری شخصی فوت کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مؤذنی رئيس دانشگاه شيراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با کذب محض خواندن اخبار رسانه‌های فتنه‌گر مبنی بر کشته شدن يک دانشجوی اين دانشگاه توسط نيروهای امنيتی گفت: حامد نورمحمدی دانشجوی رشته زيست شناسی دانشگاه شيراز روز گذشته در تجمعات فتنه‌گران حضور نداشته بلکه بر اثر تصادف با يک دستگاه پژو پارس فوت کرده است.

وی تأکيد کرد: بنده با راننده پژو پارس مذکور صحبت کردم و وی سرعت بالا را علت تصادف ذکر کرد و گفت که نتوانسته است خودروی خود را به خوبی کنترل کند و به همين دليل با اين دانشجو تصادف کرده است.

نجابت، دبير انجمن اسلامی دانشگاه شيراز نيز در گفت‌وگو با فارس، ضمن تأييد تصادف اين دانشجو گفت که خط ترمز خودروی پژو پارس ۳۱ متر بوده است.

بر اين اساس، رئيس دانشگاه شيراز و دبير انجمن اسلامی دانشجويان اين دانشگاه، ضمن تسليت فوت اين دانشجوی دانشگاه شيراز، اخبار رسانه‌های فتنه‌گر را به طور کامل تکذيب و آن را در راستای ديگر اخبار دروغ اين رسانه‌ها عنوان کردند.

گفتنی است، پيش از اين نيز رسانه‌های فتنه گر مدعی شده بودند که يک دانشجوی دانشگاه هنر توسط نيرهای امنيتی دستگير و زندانی و به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته که پس از اين ادعاها، اين دانشجوی دانشگاه هنر با انتشار فيلمی از خود در لابی دانشگاه هنر، دروغ‌های مذکور را تکذيب کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016