سه شنبه 10 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خانواده کروبی: خبر خبرگزاری فارس، کذب محض است، جرس

رفتار حکومت با موسوی و کروبی، گروگانگيری و آدم‌ربايی حکومتی است
جرس: خانواده کروبی خبر خبرگزاری فارس را تکذيب و تصريح کرد: رفتار حکومت با موسوی و کروبی، گروگانگيری و آدم‌ربايی حکومتی است.

در پی انتشار خبری به نقل از يک مقام قضايی با عنوان “خبر بازداشت موسوی و کروبی صحت ندارد” توسط خبرگزاری فارس؛ خانواده مهدی کروبی ضمن کذب محض خواندن اين خبر به سحام گفتند: ما در ابتدا تمايل به باز کردن تمامی ابعاد يورش ماموران نبوده اما از آنجا که عقلانيت در سخنان دادستان و ديگر مقامات ديده نمی شود بخشی از اعمال غير قانونی که ساواکی ها هرگز به آن مبادرت نمی کرد را بازگو کرده و شرح کامل ماوقع و برخورد شجاعانه و مثال زدنی خانم کروبی را بزودی منتشر خواهيم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


متاسفانه انتشار اين خبرهای کذب با هدف توجيه رفتار غير قانونی و اسلامی و اخلاقی با مهدی کروبی و ميرحسين موسوی و همسرانشان صورت می گيرد. تمامی شواهد حاضر دال بر عدم حضور مهدی کروبی و فاطمه کروبی در منزل است. صبح امروز يکی از عروسان آقای کروبی به منزل مراجعه که متاسفانه حتی کسی برای پاسخگويی جلوی درب منزل نيز حاضر نگرديد.

يکی از فرزندان آقای کروبی همچنين با تشريح روز حادثه، ابعاد وسيعتری را بازگو کردند. ايشان افزودند: در روز آغاز حصر، ماموران اطلاعات طی تماسی تلفنی با علی کروبی از وی می خواهند به منزل پدر مراجعه نمايد. در همين راستا علی سريعا به منزل پدر و بی اطلاع از حيله و نيرنگ ماموران اطلاعاتی مراجعه و دستگير می گردد. يکی از عروس های اقای کروبی شاهد جمع آوری کورکورانه و فله ای کليه وسايل از جمله کتب (تنها حدود ۷۰۰ کتاب فقهی) و حتی داروها از منزل بوده است. به طوری که ايشان ذکر می کردند که “احساس کردم تنها مبل و يخچال منزل را نبردند!”

خانواده مهدی کروبی اين رفتار حکومت را يک گروگانگيری و آدم ربايی حکومتی می دانند و مهدی کروبی و ميرحسين موسوی به همراه فاطمه کروبی و زهرا رهنورد را زندانی سياسی دربند حکومت خواندند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016