سه شنبه 10 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دختران موسوی: شواهد بازداشت قوی است؛ ديدار با پدر و مادرمان تنها راه تکذيب خبر است، کلمه

کلمه: فرزندان ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد در يک گفت و گوی کوتاه با کلمه، خبر تکذيب بازداشت پدر و مادرشان را که از سوی خبرگزاری های دولتی فارس منتشر شده، به شدت رد کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دختران موسوی در گفت و گو با کلمه گفته اند: با توجه به شواهدی که از روز ها و هفته های قبل در اختيار داريم برای ما نيز عدم حضور پدر و مادرمان در منزل نزديک به يقين است و تنها ديدار فوری آنها در خانه پدری می تواند خبر بازداشت را تکذيب کند. آنها تاکيد کردند: ما فرزندان دکتر رهنورد و مهندس موسوی تکذيب خبر بازداشت و انتقال آنهارابه زندان حشمتيه ، که توسط برخی سايتهای دولتی در واکنشی شتابزده به اين خبر پخش شد، به شدت رد می کنيم.

کلمه پيش از اين اعلام کرده بود که ميرحسين موسوی و مهدی کروبی، به همراه همسران خود زهرا رهنورد و فاطمه کروبی، دستگير شده و به زندان حشمتيه تهران منتقل شده‌اند. اما خبرگزاری های فارس در واکنشی سريع، خبر بازداشت آنها را تکذيب کرد.

فرزندان رهنورد و موسوی افزوده اند که « تنها هنگامی عدم صحت خبر بازداشت پدر و مادر مان برای ما مشخص و قابل باور خواهد شد که فورا آنها را در خانه پدری خود و بدون تهديد يا حضور نيروهای امنيتی يا نظامی در صحت و سلامت کامل فيزيکی و روحی همانگونه که تا پيش از ناپديد شدن بوده اند، ديدار کنيم.

دختران موسوی همچنين به خبرنگار کلمه، گفته اند:” با وجود اينکه پيش از اين بارها و بارها نگرانی خود را از وضعيت نامشخص پدر و مادر خود اعلام کرده ايم اما تاکنون يعنی پس از دوهفته از ناپديد شدن والدين مان و نيز همراه مبارزش شيخ مهدی کروبی و همسر بزرگوارش، با بی خبری مطلق و نگران کننده و با سکوت مرموز و يا اظهار نظرهای متناقض از سوی مسوولان حکومتی روبرو شده ايم.

به اعتقاد فرزندان موسوی تناقض گويی نيروهای امنيتی احتمال ابرای کاهش تدريجی حساسيتهای مردم به اين خبر است و خود دليلی ديگر بر بازداشت پدر و مادر آنهاست.

آنها تاکيد کردند شايعه پراکنی در خبرگزاری های دولتی و اخبار متناقض دردی را دوا نمی کند بلکه مسوولان بايد پاسخ رسمی به درخواست ملاقات و تعيين وضعيت نامعلوم پدر و مادرشان بدهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016