سه شنبه 10 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خبر ويژه - باربارا لوخبيلر، رئيس بخش ايران در پارلمان اروپا: مقامات ایرانی باید آزادی و سلامتی رهبران مخالف مفقود شده را کاملأ تضمین کنند

خبرنامه گويا ـ خانم باربارا لوخبيلر، رئيس بخش ايران در پارلمان اروپا نسبت به بازداشت ميرحسين موسوی و مهدی کروبی واکنش نشان داد.
در اطلاعيه مطبوعاتی‌ای که در همين زمينه از سوی پارلمان اروپا منتشر شده، آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در پاسخ به گزارشات رسیده مبنی بر ناپدید شدن رهبران مخالفان ایرانی، میرحسین موسوی و مهدی کروبی، و با تصور بازداشت رسمی آنان، خانم باربارا لوخبیلر عضو حزب سبزهای پارلمان اروپا و رئیس هیئت نمایندگی امور ایران و اروپا در پارلمان اروپا گفت:
"ما عمیقأ نگران ناپدید شدن سران مخالفان ایرانی، آقایان میرحسن موسوی و مهدی کروبی هستیم. این‌گونه که از قرائن پیداست، آنان در بازداشت دولتی به‌سر می‌برند. نگرانی‌های ما وقتی چند برابر می‌شود که به بیانیه‌ی مجلس [ايران] توجه کنیم که خواهان اعدام آنان هستند. وظیفه دولت ایران است که امنیت مخالفان سیاسی را تضمین نماید. ما مقامات ایرانی را برای اقدامات فوری فرامی‌خوانیم و از آنان می‌خواهیم تا آزادی و سلامتی موسوی و کروبی را تضمین نمایند."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016