سه شنبه 17 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد در بازداشت خانگی هستند، کلمه

پس از سه هفته ابهام و تناقض در گفتار مسوولين عاليرتبه و نپذيرفتن مسووليت قطع ارتباط موسوی و کروبی توسط متصديان امور، تحقيق و بررسی کلمه مشخص کرد آقای موسوی و خانم رهنورد در بازداشت خانگی به سر می برند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به اطلاع مخاطبان محترم می رساند، در روزهای گذشته با توجه به انکار و ابهام مسوولين در اطلاع رسانی، با پيگيری زياد، خبری به کلمه مبنی بر انتقال موسوی و رهنورد به پادگان حشمتيه رسيدکه بر مبنای آن و نيز به دليل برخی اخبار نگران کننده ديگر اقدام به اطلاع رسانی صورت گرفت. بديهی است تناقض گويی، پرده پوشی و ابهام در گفتار مسوولان در مورد وضعيت اين عزيزان نيز به اخبار نگران کننده دامن می زد، وضعيتی ابهام الودی که هم اکنون نيز از سوی مسوولان ادامه دارد. عدم شفافيت و صداقت مسوولان در اين زمينه و عدم اطلاع رسانی امکان دريافت خبر دقيق و قطعی را تا کنون با مشکلات جدی مواجه کرده است.

اما با ادامه تحقيقات کلمه در روزهای اخير مشخص شد خانم رهنورد و آقای موسوی تا لحظه تنظيم خبر در بازداشت خانگی به سر می برند که بدينوسيله خبر انتقال و از منزل به بازداشتگاه تصحيح و از مخاطبان محترم عذر خواهی می شود.

لازم به ذکر است وضعيت نگهداری ايشان در منزل، با توجه به قطع کامل ارتباطات با دنيای خارج و سلب اختيار تردد از ايشان، چيزی فراتر از حصر به معنای ممنوعيت تردد و خروج از منزل است و در واقع نوعی بازداشت خانگی است که تاکنون هيچ مرجع قانونی حاضر به موضع گيری و پذيرش مسئوليت رسمی اين عمل غير اخلاقی و غير حقوقی نشده است. کلمه در صورت هر گونه اطلاع از وضعيت آقايان موسوی و کروبی مخاطبان را در جريان قرار خواهد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016