چهارشنبه 3 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادامه توقيف هواپيمای ايرانی در ترکيه، ايرنا

يک فروند هواپيمای باری ايران به مقصد سوريه از ۲۹ اسفند گذشته تاکنون همچنان در ترکيه قرار دارد و مقامات آنکارا اجازه پرواز دوباره به آن نداده‌اند.

به گزارش ايرنا، مقامات ترکيه در روز ۲۹ اسفند گذشته هواپيمای باری ايران را که عازم سوريه بود مجبور به فرود در جنوب ترکيه کردند اما از پرواز دوباره آن جلوگيری کرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احمد داوداوغلو وزيرخارجه ترکيه سه شنبه شب نيز گفت: دستگيری خدمه هواپيمای باربری ايران که در فرودگاه "دياربکر" به زمين نشانده شده بود، مطرح نيست و بزودی اطلاعيه‌ای در خصوص محموله بار اين هواپيما داده خواهد شد.

او در اين مصاحبه مطبوعاتی مشترک با وزيرخارجه بحرين در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص سرنوشت هواپيمای باربری ايرانی، گفت: اقدامی که ترکيه در مورد هواپيمای باربری ايران انجام داده يک اقدام معمولی است و ترکيه در مورد هر هواپيمای خارجی که قصد استفاده از حريم هوايی اين کشور را دارد، انجام می دهد.

او با خاطر نشان کردن اينکه پيشتر نيز به دفعات چنين اقدامی در خصوص بازرسی از محموله هواپيماهای خارجی صورت گرفته است، گفت: تاخير در بازرسی از هواپيمای باری ايرانی که اخيرا در ترکيه فرود آمده، در ارتباط با ماهيت بار اين هواپيماست که بزودی در اين زمينه توضيح لازم و رسمی داده خواهد شد.

داود اوغلو در عين حال تصريح کرد، در اين ارتباط هيچ‌يک از خدمه هواپيما بازداشت نشده است.

گفتنی است هفته گذشته نيز يک فروند هواپيمای باری ايران در همين فرودگاه فرود آورده شد ولی بعداز بررسی محموله آن، اجازه پرواز مجدد به آن داده شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016