دوشنبه 15 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سه تبعه افغان توسط نیروی انتظامی در سلماس کشته شدند، هرانا

خبرگزاری هرانا - تعدادی از اتباع افغان در مرز ایران و ترکیه، هدف تیراندازی مستقیم نیروهای انتظامی ایران قرار گرفته که در پی آن ۳ تن از ایشان کشته شدند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، خبرگزاری حقوق بشر ایران، روز شنبه، سیزدهم فروردین ماه سال جاری گروهی مسافر افغانی که قصد خارج شدن از ایران به قصد ترکیه را داشتند در نواحی مرزی ایران و ترکیه مورد تیراندازی نیروهای انتظامی این شهرستان قرار گرفتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این اتفاق در نواحی مرزی روستای بروشخوران از توابع سلماس رخ داده که در پی آن سه نفر در دم کشته و دو نفر نیز به شدت زخمی شدند.
این در حالیست که وضعیت زخمی‌ها نیز وخیم گزارش شده است.

شایان ذکر است که طی سال‌های اخیر برخی از شهروندان تبعه افغانستان که به دلیل عدم یافتن شغلی مناسب و محرومیت از حقوق شهروندی در ایران، مجبور شده‌اند ایران را از سمت مرزهای غربی به مقصد کشورهای اروپایی ترک نمایند، در کمین نیروهای انتظامی گرفتار آمده و بعضا به علت تیراندازی کشته و مجروح شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016