یکشنبه 21 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خبر روزنامه تندرو از راه اندازی جریان تازه ای در جریان موسوم به اصولگرا

سایت روزنامه تندرو جوان در تهران خبری منتشر کرده تحت عنوان: جریان انحرافی به دنبال راه اندازی «منتقدین خود ساخته». بر اساس این خبر اصولگرایان به برنامه ریزی برای پیروزی در اتخابات آتی متهم شده اند.

در این خبر آمده: جریان انحرافی اصولگرایان که مدت هاست فعالیت های انتخاباتی برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را آغاز کرده برنامه جدیدی را برای بدست گیری آرای مخالف خود تدوین کرده است.

به گزارش جوان آنلاین، این جریان در برنامه ای که «منتقدین خودساخته» نام دارد، بنا دارد که به برخی تغییرات، برکناری ها و تنش های ساختگی روی آورده و برخی از نیروهای خود را از نهادهای تحت مدیریت خود به فضای سیاسی کشور انتقال داده و سپس آنان را تحت عنوان منتقدین حول یک لیست انتخاباتی متمرکز سازد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جوان آنلاین ادامه داده که بزودی باید شاهد برخی تغییرات با دامنه ای از کشمکش های ساختگی در بدنه تحت مدیریت این جریان انحرافی بود، جریانی که تلاش دارد با گردآوردن لیست های به ظاهر متفاوت و یکپارچه ساختن آنها در هنگام ورود به مجلس ترکیب نهایی مجلس نهم را از آن خود کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016