چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درآمد ۱۰۱ هزار ميليارد ريالی دولت از فروش سهام، ايلنا

نمايندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی رديف های درآمدی لايحه بودجه سال ۱۳۹۰ کل کشور، به دولت اجازه دادند ۱۰۱ هزار ميليارد ريال از فروش سهام شرکت های دولتی درآمد کسب کند.


ايلنا: نمايندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی رديف های درآمدی لايحه بودجه سال ۱۳۹۰ کل کشور، به دولت اجازه دادند ۱۰۱ هزار ميليارد ريال از فروش سهام شرکت های دولتی درآمد کسب کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری ايلنا، بر اساس بند ۲۹ رديف درآمدی لايحه بودجه، مصوب شد دولت پنجاه هزار ميليارد ريال از سهام قابل واگذاری متعلق به دولت و شرکت های دولتی يا منابع حاصل از آن يا ساير اموال و دارايی‌ها، درآمد کسب کند.
اموال و سهام بر اساس صورت وضعيت مورد تأييد بالاترين مقام ذی‌حساب دستگاه اجرايی و دستورالعملی که وزارت امور اقتصادی و دارايی و معاونت برنامه ريزی و نظارت راهبردی رئيس جمهور در مدت سه ماه ابلاغ می کند، منتقل می شود.
همچنين بر اساس جزء (الف) بند ۳۰ لايحه بودجه، دولت می تواند از محل سهام شرکت های قابل واگذاری يا منابع حاصل از آن و يا فروش و واگذاری اموال و دارايی های طرح های نيمه‌تمام و خاتمه يافته، حداکثر تا سقف پنجاه هزار ميليارد ريال درآمد کسب کند.
در جزء (ب) بند ۳۰ نيز آمده است: به دولت اجازه داده می شود وجوه حاصل از فروش سهام شرکت سهامی راه‌آهن جمهوری اسلامی ايران و شرکت های تابعه و وابسته را تا سقف ۱۰۰۰ ميليارد ريال به خزانه واريز کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016