یکشنبه 18 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شورای نگهبان موارد مغايرت بودجه ۹۰ با قانون و شرع را اعلام کرد، فارس

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای نگهبان قانون اساسی با اشاره به بررسی غيررسمی بودجه ۹۰ در اين شورا گفت که موارد مغايرت بودجه ۹۰ با قانون اساسی و شرع مقدس اعلام شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عباسعلی کدخدايی سخنگوی شورای نگهبان قانون اساسی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، از بررسی غير رسمی لايحه بودجه ۹۰ همزمان با بررسی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، در شورای نگهبان خبر داد و گفت: بودجه ۹۰، به طور غيررسمی در جلسات هفته گذشته شورای نگهبان بررسی و برای اعمال برخی اصلاحات در اختيار مجلس قرار گرفت.

وی افزود: شورای نگهبان موارد مغايرت‌های لايحه بودجه را شامل اصول ۵۲ ، ۵۳، و ۱۳۸ قانون اساسی برشمرد و گفت: برخی مواردی خلاف موازين شرع تشخيص داده شد که در طول هفته گذشته در جريان بررسی لايحه، به مجلس جهت اصلاح ارسال شد. مجلس عصر پنج‌شنبه موارد اصلاح شده را به شورای نگهبان ارسال کرد.

سخنگوی شورای نگهبان قانون اساسی از آمادگی اين شورا برای دريافت رسمی مصوبه نهايی مجلس در مورد لايحه بودجه۹۰ جهت طرح در شورای نگهبان و اعلام نظر نهايی درباره لايحه خبر داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016