یکشنبه 18 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده گارد سازمان حفاظت محيط زيست: دستگيری و هلاکت قاتلان محيط‌بان استان فارس، ايلنا

محيط بان اردشيرامينی شهيد حساب شده و اقدامات لازم در اين زمينه در حال انجام است./تاکنون ۱۱۱ نفر از محيطبانان در حين انجام وظيفه جان خود را از دست داده اند که ۷ نفر از آن‌ها تنها در سال ۱۳۸۹،به شهادت رسيده اند.

ايلنا: فرمانده گارد سازمان حفاظت محيط زيست گفت: دو نفر شرورکه يکی از محيط‌بان سازمان حفاظت محيط زيست در استان فارس را در خردادماه ۸۸ به شهادت رسيده بودند هفته گذشته طی عمليات نيروی انتظامی به دام افتادند که يکی ازآن‌ها دراين عمليات به هلاکت رسيد وديگری دستگير شد.
سرهنگ سيد محمد ميرمحسنی فرمانده گارد سازمان حفاظت محيط زيست درگفت‌وگو باخبرنگارايلنا،با اعلام اين مطلب گفت: اين دو نفر از اشرار منطقه بوده واز مدت‌ها پيش تحت تعقيب ماموران نيروی انتظامی استان فارس قرار داشتند.
او ادامه داد: با تلاش ماموران نيروی انتظامی استان فارس اين دو نفرهفته گذشته شناسايی شده و در عمليات دستگيری يکی ازاين اشرار کشته و ديگری دستگير شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اوافزود: فرد شرور دستگير شده خود نيز به قتل محيط‌بان اردشير امينی محيطبان ۳۷ ساله گارد حفاظت محيط‌زيست استان فارس اعتراف کرده است در سال ۸۸ اعتراف کرده است.
ميرمحسنی تاکيد کرد:مسئله شهيد اعلام شدن اردشيرامينی از قبل مورد پيگری ما بود و با توجه به شروربودن اين دو نفر، محيط بان اردشيرامينی شهيد حساب شده ودر سفری که به زودی به استان فارس خواهيم داشت با بنياد شهيد دادگستری و نيوی انتظامی استان فارس اقدامات لازم را در زمينه اطلاق نام شهيد به وی انجام می‌دهيم.
به گزارش ايلنا، در روز پنج شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۸۸چهارنفر از مأموران اجرايی گارد حفاظت محيط‌زيست استان فارس واحد شيراز به منظور کنترل مناطق در مسير جاده‌های کازرون و مناطق حفاظت‌شده و شکار ممنوع در مسير حوزه «نورآباد ممسنی» به گشتزنی مشغول بودند که به حضور دو نفر در منطقه مشکوک شدند و به آنها فرمان ايست دادند. اما اين دو فرد مشکوک بدون توجه به فرمان ايست، با استفاده از اسلحه کلاشينکف اقدام به تيراندازی کرده و محيطبان اردشير امينی را به شهادت رساندند.
تاکنون ۱۱۱ نفر از محيطبانان سازمان حفاظت محيط زيست در حين انجام وظيفه جان خود را از دست داده اند که ۷ نفر از آن‌ها تنها در سال ۱۳۸۹، به شهادت رسيده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016