چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: از بازگشت نادمان پادگان اشرف به کشور استقبال می‌کنيم، ايسنا

وزير اطلاعات درباره افرادی که احيانا از پادگان اشرف بخواهند اظهار ندامت کرده و به کشور بازگردند، گفت: ما از اين مساله استقبال می‌کنيم.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحی در حاشيه جلسه امروز هيات دولت در جمع خبرنگاران عنوان کرد: خانواده‌های اين افراد به ما مراجعه می‌کنند و خواهان حضور در محل اين پادگان و صحبت با بستگان خود برای بازگرداندن به ايران هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اين‌که جمهوری اسلامی آماده است افرادی که توبه کرده‌اند و قصد بازگشت دارند را بپذيرند، افزود: همانطور که می‌دانيد وضعيت افراد در اين محل وضعيت خاصی است و حالت نظامی دارد و افرادی که آنجا هستند به جز رسانه خودشان به هيچ رسانه ديگری دسترسی ندارند. به هر حال آنها که بخواهند به کشور برگردند و توبه کرده‌اند ما از بازگشت آنها استقبال می‌کنيم.

وزير اطلاعات درباره فعاليت شرکت‌های هرمی گفت: ما نسبت به فعاليت اين شرکت‌ها اطلاعات کافی داريم و می‌دانيم که برخی از اينها تغيير روش داده‌اند و به رفتارهای جديد آنها نيز توجه داريم.

مصلحی درباره اظهارنظر پيشين خود راجع به کشته شدن بن لادن گفت: معلوم است که آنها از اين سخنان استقبال نکنند چرا که اين سخنان به مذاق آمريکايی‌ها خوش نمی‌آيد.

وی درباره ويروس جديدی که گفته می‌شود ممکن است دستگاه‌های کامپيوتر را آلوده کرده باشد، گفت: ما در اين زمينه اقدامات خوبی انجام داده و هشدارهای لازم را داده‌ايم تا بتوانيم مانند ويروس استاکس‌نت با آن مقابله کنيم. همانطور که می‌دانيد آمريکايی‌ها اذعان کرده‌اند که جمهوری اسلامی بهترين مقابله را با اين ويروس انجام داده بود.

وزير اطلاعات درباره صفحه جديد فارسی که رژيم صهيونيستی در فيس بوک راه اندازی کرده است تا اطلاعات ايرانيان را جمع‌آوری کند، گفت: توصيه ما به هموطنان اين است که اقدامات لازم را در نشان دادن مواضع ملت ما عليه اين رژيم انجام دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016