یکشنبه 25 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تحصن دانشجويان دانشگاه صنعتی اصفهان، تحول سبز

حضور گسترده نيروهای امنيتی در دانشگاه صنعتی اصفهان و برخورد و مورد ضرب و شتم قرار دادن برخی از دانشجويان توسط نيروهای حاضر اخباری است که از اصفهان ارسال شده است.


به گزارش منابع خبری تحول سبز، صبح امروز و همزمان با ۲۵ ارديبهشت روز اعتراض دانشجويان خبرهای رسيده از دانشگاه اصفهان حکايت از برقرای يک نوع حکومت نظامی در اين دانشگاه را دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا بر اخبار رسيده مامورين حراست با حضور در محوطه اصلی اين دانشگاه ضمن کنترل تردد دانشجويان اقدام به توقيف کارت دانشجويی برخی از دانشجويان را نموده و تعدادی را نيز به حراست دانشگاه منتقل کرده اند.

گزارش های ارسالی از اين دانشگاه از مقاومت عده ای از دانشجويان در مقابل اين رفتارها و تحصن آنها در مقابل مجتمع تالارها خبر داده است.

گفتنی است، پس از تجمع عده ای از دانشجويان اين دانشگاه مامورين حاضر در محوطه با مورد ضرب و شتم قرار دادن دانشجويان متحصن و ضمن فحاشی به آنها اقدام به متفرق نمودن آنها کردند.

همچنين خبرهای تاييد نشده ای مبنی بر بازداشت چند تن از دانشجويان اين دانشگاه تا کنون ارسال شده است.‬


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016