سه شنبه 3 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تدوام بازداشت مينا شهروند، وبلاگ نويس در سلول انفرادی، هرانا

خبرگزاری هرانا – مينا شهروند، وبلاگ نويس جوان که به اتهام ارتباط با گروه‌های معاند نظام توسط اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت شده است کمکان در بند ۲ - الف زندان اوين نگهداری می‌شود.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران اين وبلاگ نويس ۲۸ ساله در ۱۴ بهمن ماه سال گذشته توسط نيروهای امنيتی اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت شده و از زمان بازداشت تاکنون تنها يکبار به صورت تلفنی اجازه صحبت با خانواده خود را داشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در طول بازداشت به بيماری قلبی و تنگی نفس مبتلا شده است و خانواده وی در پيگيری‌های مستمری که به دادگاه انقلاب و زندان اوين داشته‌اند تاکنون علی رغم گذشت بيش از ۳ ماه بازداشت، موفق به ملاقات با فرزندشان نشدند و اين امر موجب نگرانی جدی خانواده وی شده است.

وبلاگ مينا شهروند يک ماه پيش از بازداشت با حکم دادستانی فيل‌تر شده است.

گفتنی است در تاريخ هفتم اردی بهشت ماه ماموران امنيتی با يورش به منزل يکی از دوستان اين وبلاگ نويس تلاش ناموفقی برای بازداشت ايشان داشته‌اند که در پی اين يورش کامپيو‌تر و وسايل شخصی وی نيز ضبط شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016