پنجشنبه 5 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استاندار بوشهر: نيروگاه بوشهر بزودی با حضور رييس جمهور ايران و مدودف يا پوتين افتتاح می شود، ايرنا

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: نيروگاه اتمی بوشهر بزودی با حضور رييس جمهوری اسلامی ايران و رييس جمهور يا نخست وزير روسيه به صورت رسمی به بهره برداری می رسد.

محمدحسين جهانبخش روز پنجشنبه درآيين افتتاح شبکه دسترسی پرسرعت نقاط دولتی استان بوشهر افزود: نيروگاه اتمی بوشهر با توکل به خدا، تلاش متخصصان داخلی و همکاری کارشناسان روسی به بهره برداری آزمايشی رسيده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايرنا، وی يادآور شد: توانمندی، اعتماد به نفس و خودکفايی جلوه ای از کارآمدی نظام اسلامی است که به دست انديشمندان و نخبگان کشور در بخش های مختلف محقق می شود.
استاندار بوشهر اضافه کرد: دستيابی به قله های پيشرفت و توسعه ايران اسلامی درمقابل تلاش دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن حکومت دينی، اوج عزت، اقتدار و سرافرازی را برای کشور رقم زده است.
وی گفت: جمهوری اسلامی ايران در پرتو عزم نخبگان خود رتبه نخست در فناوری اطلاعات و توليد علم در جهان را کسب کرده است.
جهانبخش افزود: کسب رتبه هشتم در پرتاب ماهواره، رتبه پنجم در بهينه سازی سلول های بنيادی و بومی سازی انرژی هسته ای در جهان، شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را عينيت بخشيده است.
استاندار بوشهر اظهارداشت: امروز استان بوشهر به عنوان پايلوت امنيتی کشور در عرصه فناوری اطلاعات درحال اجرای زيرساخت توسعه ای است.
در اين آيين ۵۶۰ نقطه دولتی در استان بوشهر به شبکه دسترسی پرسرعت اينترنتی متصل شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016