دوشنبه 9 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عبدالله نوری: حاکميت تا دير نشده برای جبران خسارت ها و کوتاهی ها اقدام کند، جرس

عبدالله نوری در ديدار با خانواده عيسی سحرخيز با اشاره به خطراتی که کشور را تهديد می کند هشدار داد تا دير نشده، حاکميت در جهت وحدت ملی و جبران خسارات و کوتاهی ها حرکت کند و از در مهر و محبت و گفتگو دلهای زيادی که در اين دوران شکسته است را به دست آورد.

به گزارش جرس، همسرسحر خيز در اين ديدار با بيان آخرين وضعيت همسرش و شرايط بسيار سختی که سحرخيز ودوستانش در زندان رجائی شهر با آن روبرو هستند در خصوص وضعيت سلامت جسمی سحرخيز ابراز نگرانی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه بيان داشت هر نوع تماس و ملاقات با سحرخيز و ساير دوستان او توسط خانواده هايشان با مشکلات بسيار زياد مواجه است.

عبدالله نوری در اين ديدار سحرخيز و سايرفعالان سياسی ونيز رهبران شجاع جنبش سبز که پس ازانتخابات به دليل اختلاف ديدگاه با حکومت دستگير و درشرايط بسيار سخت نگهداری می شوند را نشان نگرانی و ترس حکومت از کلام و گفتار منتقدان دانست و در ادامه افزود: چگونه است حکومت ايران که خود را از با ثبات ترين حکومت های جهان می داند و برای اداره جهان طرح و نظر ارائه می کند و حکومت های مستبد و ديکتاتور منطقه را به دليل سرکوب و بازداشت منتقدان شان مورد سرزنش و شماتت قرار می دهد در داخل ايران حداقل صدای مخالفين خود را تحمل نمی کند و به داغ و درفش و زندان و سرکوب مخالفين خود متوسل می شود.

عبدالله نوری بيان داشت اگر نقد و اعتراض مردم نسبت به حکومت ها در کشور های منطقه خوب و پسنديده است چرا در کشور خودمان اين امر مورد سرکوب واقع می شود.

وی در ادامه افزود: اميدواريم تا بيش از اين دير نشده اگر هنوز در حاکميت نگرانی و اضطرابی نسبت به خطراتی که منافع ملی ايران رااز هر جهت مورد تهديد قرار می دهد وجود دارد برای نجات منافع ملی و احياء مجدد وحدت و همدلی در ميان اقشار مختلف جامعه، حاکميت در جهت جبران خسارات و کوتاهی ها حرکت کند و از در مهر و محبت و گفتگو دلهای زيادی که در اين دوران شکسته است را به دست آورد، چون ايرانيان خواسته ای جز سربلندی و عزت ايران و اسلام و فرهنگ غنی ايرانی ندارند.

در ادامه عبدالله نوری برای سلامتی و پايان خير دوران زندان و بازداشت تمام زندانيان دعا کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016