سه شنبه 17 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محکوميت يک وبلاگ نويس بلوچ به ۲۰ سال حبس تعزيری، هرانا

خبرگزاری هرانا – سخی ريگی وبلاگ نويس بلوچ و عضو ستاد انتخاباتی مهندس مير حسين موسوی از سوی دادگاه انقلاب زاهدان به بيست سال حبس تعزيری محکوم شده است.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، نويسنده وبلاگ بلوچستان سرفراز دوران محکوميت خود در زندان کارون اهواز و در تبعيد تحمل می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين فعال مدنی بلوچستان در جريان انتخابات سال ۱۳۸۸ و در روز ۲۸ خرداد ماه‌‌ همان سال در خيابان دانشگاه زاهدان در حالی که سوار بر اتوموبيل شخصی خود بود توسط نيروهای لباس شخصی بازداشت شد.

وی پس از تحمل ۷ ماه حبس در سلول‌های انفرادی اداره اطلاعات زاهدان به زندان مرکزی اين شهر منتقل و از سه ماه پيش تا کنون در زندان کارون اهوار به تحمل ۲۰ سال زندان به اتهام اقدام عليه امنيت ملی، تبليغ عليه نظام محکوم شده است.

اين دانشجوی ۳۱ ساله رشته نرم افزار دانشگاه علمی کاربردی به دليل بازداشت توسط وزارت اطلاعات از تحصيل در دانشگاه بازمانده است اين در حالی است که تنها دو ترم برای فارغ از تحصيلی وی باقی مانده بود.

از ديگر اتهامات اين وبلاگ نويس که منجر به صدور ۲۰ سال حبس تعزيری در تبعيد شده است اطلاعی در دست نيست اما بنظر می‌رسد مطالب منتشر شده در وبلاگ ايشان نيز مصداق جرم امنيتی تشخيص داده شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016