چهارشنبه 18 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه دبيرخانه کومه‌له: تکذيب دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های جمهوری اسلامی در مورد درگيری پيشمرگان کومه‌له

در روزهای اخير سايت‌ها و رسانه‌های اطلاعاتی رژيم جمهوری اسلامی از قبيل بولتن‌نيوز و کيهان گزارش‌های گمراه‌کننده‌ای در مورد درگيری يک واحد پنج نفری از پيشمرگان کومه‌له در اطراف کامياران و کشته و دستگير شدن آن‌ها انتشار داده و موذيانه آن‌ها را به حزب کومه‌له کردستان ايران منتسب کرده و حتی دروغزنانه ادعا کرده‌اند که اين افراد به دستور عبدالله مهتدی برای عمليات اعزام شده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ما هر نوع انتساب اين رويداد و افراد نامبرده به حزب کومه‌له کردستان ايران را رد کرده و هر نوع دخالت و ارتباط حزب ما و يا شخص آقای عبدالله مهتدی دبيرکل کومه‌له با آن را قويأ تکذيب می‌کنيم. اطلاعات جمهوری اسلامی خود به خوبی از جعلی بودن اين انتساب آگاه است و مانند هميشه برای مشوب کردن اذهان عمومی و در راستای زمينه‌سازی برای توطئه‌های سرکوبگرانه و امنيتی رژيم عليه مردم کردستان، فعالان سياسی و مدنی و نيز عليه حزب کومه‌له کردستان ايران به نشر اين اکاذيب می‌پردازد.
سياست حزب کومه‌له کردستان ايران در اين زمينه کاملا روشن است و نه فقط مردم کردستان بلکه همه فعالان سياسی و مطبوعاتی در ايران به خوبی با اين سياست آشنا هستند. ما اخيرا يک بار ديگر در اطلاعيه دبيرخانه کومه‌له به تاريخ ششم خرداد جاری سياست خود را توضيح داده و مقاصد دستگاه‌های دروغ‌پردازی رژيم جمهوری و تمرکز عامدانه آن‌ها بر روی حزب کومه‌له کردستان ايران و شخص آقای عبدالله مهتدی را برملا کرده‌ايم. ما درگيری‌های مسلحانه در کردستان را در دوره کنونی نادرست و مضر به حال جنبش برحق مردم کرد می‌دانيم و معتقديم اين نوع حرکات تنها آب به آسياب مقاصد امنيتی و سرکوبگرانه رژيم جمهوری اسلامی می‌ريزد. ما از اين مناسبت استفاده کرده بار ديگر از همه نيروهای سياسی کردستان می‌خواهيم که در اين مورد مسئولانه‌تر عمل کنند و به جمهوری اسلامی ميدان ندهند که چهره تابناک جنبش آزادی‌خواهانه خلق کرد را مخدوش نمايد.

دبيرخانه حزب کومه‌له کردستان ايران
هيجدهم خرداد ۱۳۹۰، هشتم ژوئن ۲۰۱۱


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016