دوشنبه 23 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه دبيرخانه کومه‌له در تکذيب دروغ‌پردازی‌های تلويزيونی جمهوری اسلامی ايران

تلويزيون کانال يک جمهوری اسلامی ايران در شب هيجدهم خرداد ماه فيلم به‌اصطلاح مستندی تحت عنوان «الماس فريب» پخش کرد و در آن مجموعه‌ای از مطالب بی‌ربط و ساختگی را با استفاده از گفته‌های شخصی به‌نام محمدرضا مدحی سرهم کرد. در اين برنامه ضمن مطالب ديگر از جمله به حزب کومه‌له کردستان ايران و آقای عبدالله مهتدی دبيرکل اين حزب نيز اشاره کرده و دروغ‌های شاخداری در اين مورد به هم بافته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قبل از هر چيز لازم است يادآور شويم که کليه اتهامات دستگاه دروغ‌پراکنی جمهوری اسلامی در مورد هر گونه ملاقات و يا تماس مستقيم و يا غير مستقيم حزب کومه‌له کردستان ايران و يا آقای عبدالله مهتدی با شخص موسوم به سردار مدحی و نيز هرنوع مشارکت و يا ارتباط ما با هرگونه برنامه‌های مورد ادعای نامبرده به‌کلی بی‌اساس و جعل صرف است. طبعا با کوچک‌ترين دقتی در محتوای برنامه و چگونگی سرهم کردن آن نيز می‌شود کاملأ اين واقعيت را مشاهده کرد، اما به خاطر جلوگيری از هرگونه مشوب کردن اذهان اين تذکر بديهی را ضروری دانستيم.

تنها به اصطلاح مدرکی که در مضحکه تلويزيونی جمهوری اسلامی در رابطه با کومه‌له ارائه می‌شود، عبارت از کنفرانسی است که در ژوئن سال ۲۰۱۰ در پاريس برگزار شد. اين کنفرانس نيز که به دعوت کتبی آقای برنارد هانری لوی، شخصيت روشنفکر فرانسوی، و با شرکت تعدادی از احزاب و شخصيت‌های آزادی‌خواه ايران انجام شد، هيچ ارتباطی با ادعاهای بی‌سروته صدا و سيما و ساير رسانه‌های جمهوری اسلامی نداشته و ندارد.

اين اولين بار نيست و آخرين بار نيز نخواهد بود که دستگاه‌های امنيتی و تبليغاتی جمهوری اسلامی به دروغ‌پردازی و تلاش برای ايجاد اغتشاش در صفوف اپوزيسيون دست می‌زند. تلاش اخير اما از همه سست‌تر و بی‌ارزش‌تر است و کوچک‌ترين اعتباری برای رژيم رسوا و آبروباخته جمهوری اسلامی در افکار عمومی مردم ايران کسب نخواهد کرد.

دبيرخانه حزب کومه‌له کردستان ايران
۲۲ خرداد ۱۳۹۰، ۱۲ ژوئن ۲۰۱۱


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016