دوشنبه 23 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طناز اکبری، شهروند بهايی، بازداشت شد، کمیته گزارشگران حقوق بشر

کمیته گزارشگران حقوق بشر - طناز اکبری شهروند بهائی ساکن فردیس کرج دیروز بازداشت شد.

بنابر گزارش‌های دریافتی، روز شنبه بیست و یکم خرداد ماه، طناز اکبری شهروند بهایی، در ادامه بازداشت عوامل مربوط به دانشگاه علمی آزاد بهائیان بازداشت شد.

طناز اکبری پس از احضار به شعبه ۵ دادسرای زندان اوین بازداشت شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براساس این گزارش در تاریخ ۱ خرداد ماه منزل شخصی این شهروند بهائی توسط نیروهای امنیتی مورد تفتیش و بازرسی قرار گرفته و وسایل شخصی همچون کامپیو‌تر و نوشته‌های شخصی وی ضبط گردیده است.

لازم به ذکر است حکم بازداشت طناز اکبری در تاریخ ۱ خرداد ماه در زمان مراجعه مامورین امنیتی به منزل وی صادر گردیده بوده است، ولی به علت عدم حضور در منزل موفق به بازداشت وی نشده‌اند.

بازداشت طناز اکبری در ارتباط با دانشگاه علمی آزاد بهائیان در حالی صورت می‌پذیرد که محمود بادوام، کامران مرتضایی، رامین زیبایی، امان الله مستقیم، وحید محمودی، فواد مقدم، افروز فرمانبرداری، شاهین نگاری، نوید اسدی، سهیل قنبری، نوشین خادم، صدف ثابتیان و فرهاد صدقی که از تاریخ ۱ خرداد ماه ۱۳۹۰ و در ارتباط با دانشگاه علمی آزاد بهائیان، بازداشت شده‌اند، همچنان در وضعیت نامشخصی به سر می‌برند.

گفتنی است، روز ۱ خرداد ۹۰ نیروهای امنیتی وزارت اطلاعات با ورود به منازل عده‌ی زیادی از مسوولین علمی دانشگاه علمی آزاد (BIHE) بهاییان و ضبط کتب، رایانه‌ها و سایر وسایل شخصی آنان، به بازداشت های گسترده در شهرهای مختلف اقدام کرده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016