دوشنبه 23 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دعوت "شورای هماهنگی راه سبز اميد" جهت برگزاری تجمعات ٢۵ و ٢۶ خرداد، جرس

جــرس: شورای هماهنگی راه سبز اميد، طی انتشار بيانيه ای، ضمن سپاسگزاری از مردم به دليل حضور در مراسم بيست و دوم خرداد، از آنها دعوت کرد تا "به ياد ٢۵ خرداد ٨٨ و روز تولد جنبش سبز"، از ساعت شش تا هشت بعد از ظهر چهارشنبه ٢۵ خرداد در ميادين شهرها در قالب تجمعات مسالمت آميز حضور بهم رسانده و در روز پنجشنبه ٢۶ خرداد نيز، به ياد همة شهدای جنبش، بر مزارشان حضور يابند.

متن کامل بيانیۀ شورای هماهنگی راه سبز اميد در دعوت همگانی برای مراسم چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری، که در تارنمای اين شورا منتشر شده، به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ملت هوشيار و پايدار ايران
درود بر شما همراهان همدل که در راهپيمايی سکوت اعتراض آميز در روز ٢٢ خرداد در شهرهای مختلف سرزمينمان حضور يافتيد، سکوتی که فرياد پايداری جنبش آزاديخواهی شما آزادزنان و آزادمردان است و نشان از سرزندگی هميشگی حق خواهی تان دارد.

شورای هماهنگی راه سبز اميد ضمن سپاسگزاری از يکايک شما، از همة مردم حق طلب ايران دعوت می کند به ياد ٢۵ خرداد ٨٨ و روز تولد جنبش سبز، از ساعت شش تا هشت بعد از ظهر چهارشنبه ٢۵ خرداد در ميادين شهرها در قالب تجمعات مسالمت آميز حضور بهم رسانيد.

همچنين، در روز پنجشنبه ٢۶ خرداد ماه نيز، به ياد همة شهدای جنبش، از ندا تا هاله و از سهراب تا هدی، و نيز به ياد شهدای بزرگوار انقلاب و جنگ تحميلی، به احترام آن پيشتازان بر مزارشان حضور خواهيم يافت.

اطمينان داريم تا زمانی که در راه بزرگداشت مقام و کرامت انسانی، آزادی و عدالت گام بر ميداريم، ياری خداوند مهربان توشة راهمان خواهد بود و پيروزی از آن ماست.

همراهان شما در شورای هماهنگی راه سبز اميد


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016