چهارشنبه 25 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستور ويژه رئيس قوه قضاييه برای دستگيری عاملان جنايت خمينی شهر، ايسنا

رئيس کل دادگستری استان اصفهان از دستور ويژه رييس قوه قضاييه برای پيگيری پرونده عاملان جنايت خمينی شهر خبر داد.

به گزارش ايسنا، غـلامرضا انصاری در اين باره افزود: با توجه به دستور ويژه رئيس قوه قضائيه بـرای رسيدگی به اين پرونده، بـا هماهنگی ديوان عالی کشور پرونده متهمان به صورت ويژه رسيدگی خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی بـا تشريح ابعـاد پـرونده جنايت متهمان و عوامل اصلی در شهرستان خمينی شهر گفت: مسئولان دادگستری و مـاموران انتظامی شهرستان بلافاصله پس از وقوع حادثه وارد عمل شدند و بـا انجـام تحقيقات و بررسی های صورت گرفته گزارش مربوطه را تهيه و پس از تشکيل پرونده مقرر شد کـار رسيدگی به جرايم عاملان جنايت به طور فوق العاده در دادگاه کيفری استان پيگيری شود.

به گزارش ايسنا،‌ چهارشنبه چهار خرداد، در مهمانی خانوادگی‌ در يکی از باغ هـای اطراف خمينی شهر که شرکت کنندگان آن بـدون رعايت موازين بـه جشن وپايکوبی مشغول بودند، عـده ای اراذل و اوباش اين منطقه با اطـلاع از اين موضوع و هماهنگی بـا ديگر دوستان خـود ضمن ورود به داخل باغ، زنان و دختران آنان را مورد اذيت و آزار جنسی قرار دادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016