سه شنبه 7 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگيری عوامل حمله به يک استخر زنانه در تهران، يک روز پس از تکذيب آن! کلمه

يک روز پس از آنکه يک مقام نيروی انتظامی خبر “حمله اراذل و اوباش به يک استخر زنانه در تهران” را تکذيب کرد، فاطمه آليا نماينده تهران از دستگيری عوامل اين حمله خبر داد!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين نماينده مجلس حامی احمدی نژاد که امروز هم در صحن مجلس يک نطق آتشين در دفاع از رئيس دولت داشت، امروز – سه شنبه هفتم تيرماه – در گفت وگو با ايرنا درباره اين حادثه گفت: تعدادی از اراذل و اوباش که در روزهای گذشته به يک استخر زنانه در تهران حمله کرده بودند، دستگير شدند. اين اراذل و اوباش نتوانسته بودند به اهداف شوم خود دست يابند و با همکاری نيروی انتظامی به سرعت دستگير شدند.

آليا بدون ارائه توضيح بيشتر درباره جزئيات اين حادثه، اين‌گونه اقدامات را تحرکاتی سازمان يافته برای ايجاد رعب و وحشت در جامعه دانست و ادعا کرد: با شروع اجرای طرح امنيت اخلاقی، تعدادی از اراذل و اوباش اينگونه اقدامات را برای مقاومت در مقابل قانون انجام می دهند. نيروی انتظامی و مسوولان قضايی بايد قاطعانه با متجاوزان به حريم خصوصی افراد و برهم زنندگان امنيت اخلاقی و روانی جامعه برخورد کنند.

پيش از اين يک مقام آگاه در نيروی انتظامی در گفت و گو با سايت فردا، حمله اراذل و اوباش به يک استخر زنانه در تهران را تکذيب کرده بود.

خبر اين حمله، ابتدا در شبکه‌های اجتماعی مجازی منتشر شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016