دوشنبه 6 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دادگاه متهمان حادثه خمينی شهر تشکيل شد، ايرنا

اصفهان- رييس کل دادگستری استان اصفهان از آغاز محاکمه هشت تن از متهمان پرونده تجاوز به عنف خمينی شهر خبر داد.

'غلامرضا انصاری'روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا،تعداد متهمان اين پرونده را ۱۶نفر اعلام کرد و افزود:با دستور رئيس قوه قضاييه پرونده متهمان بطور فوق‌العاده در شعبه ۱۸ دادگاه کيفری استان بررسی و پنجشنبه هفته گذشته اولين جلسه رسيدگی به اتهامات متهمان برگزار شد .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه رسيدگی به اين پرونده به دليل مسايل منافی عفت غير علنی برگزار می شود،اظهار داشت:متهمان در دادگاه به جنايت خود اعتراف کردند ‌و بزودی حکم آنان بدون هيچگونه اغماضی صادر می شود.
وی افزود:هر فردی که به حريم خصوصی مردم وارد شود،عملش غيرقانونی، غيرشرعی و ناپسند است و بايد با آنان برخورد قاطع صورت گيرد تا برای افراد ساده لوح و يا شرور و شياد و متجاوزان به حريم خصوصی عبرت شود.
رئيس کل دادگستری اصفهان بابيان اينکه چند تن از متهمان اين پرونده دارای سوابق شرارت و قمه کشی هستند، گفت :با اين وجود در هيچ حالتی کسی حق تعدی به حريم خصوصی ديگران راندارد و افراد درمحيط و حريم خصوصی خود آزاد هستند.
سوم خرداد ماه سالجاری،عده ای ازافراد شرور و متجاوز نيمه شب با ورود به يک ميهمانی خصوصی خانوادگی در يکی ازباغات اطراف شهرخمينی شهر درمحدوده غربی اصفهان،مردان حاضر در اين ميهمانی را حبس کردند و با انتقال زنان به محلی ديگر به آنان تجاوز به عنف کرده و متواری شدند که تاکنون ۱۰ نفر در اين ارتباط دستگير شده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016