جمعه 3 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نام سه فرمانده سپاه پاسداران در فهرست تحریم های اروپا علیه سوری، رادیو بین المللی فرانسه

نوشتۀ واسع محسن

اتحادیه اروپا اعلام کرد در ادامه تحریمهای خود علیه سوریه، چهارمقام سوری و سه تن ازفرماندهان سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را مورد تحریم قرار داده است.

خبرگزاری فرانسه روز جمعه گزارش داد محمد علی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران، قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و حسین طایب، معاون اطلاعات سپاه پاسداران سه مقام ایرانی هستند که نام شان بعنوان افراد مشمول تحریم های اتحادیه اروپا علیه سوریه تذکر یافته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نشریه اتحادیه اروپا نوشته است این سه نفر به " تهیه تجهیزات و کمک به رژیم سوریه در سرکوب مخالفتها" در این کشور متهم شده اند.

اتحادیه اروپا در فهرست خود، نام چهار مقام سوری را نیز اعلام کرده است که بعلاوه سه مقام ایرانی، بدلیل کمک به سرکوب اعتراضها در سوریه از جانب رژیم بشار اسد، مورد تحریم قرار گرفته اند.

اتحادیه اروپا درهمین حال اعلام کرده است دارایی های چهار شرکت سوری را به اتهام کمک مالی این شرکت ها به رژیم بشار اسد، مسدود کرده است.

این چهار شرکت در بخشهای ساختمانی و سرمایه گذاری فعال هستند و فعالیت یکی از آنها، شرکت MHE*، از جانب وزارت دفاع سوریه اداره می گردد.

اتحادیه اروپا درماه مه گذشته نیز 23 مقام سوری بشمول رئیس جمهور این کشور را مورد تحریم قرار داد.

Military Housing Establishement*


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016