یکشنبه 5 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسنی اژه ای: احتمال دستگيری افراد ديگری در دولت وجود دارد، مهر

سخنگوی دستگاه قضا با تائيد خبر دستگيری برخی از مقامات دولتی در شورای عالی ايرانيان و برخی مديران سازمان مناطق آزاد گفت: احتمال دستگيری افراد ديگری هم در ارتباط با اين پرونده‌ها وجود دارد.


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسين محسنی اژه ای در حاشيه همايش سراسری قوه قضائيه در جمع خبرنگاران در مورد انتشار خبر دستگيری ملک زاده و مديران مناطق آزاد ارس و اروند گفت: همان طور که دادستان تهران گفته پرونده تهران (ملک زاده) در مرحله تحقيقات مقدماتی است ولی دو پرونده ديگر ارتباط مستقيمی با اين پرونده ندارند هر چند که زير مجموعه ای از سازمان مربوطه هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به اين پرسش که آيا احتمال دستگيری افراد ديگری هم وجود دارد گفت: اين احتمال وجود دارد که در اين دستگاه و ساير سازمانها نيز در ارتباط با اين پرونده ها افرادی ديگری هم دستگير شوند.

سخنگوی دستگاه قضا در مورد آخرين وضعيت رسيدگی به پرونده تجاوزات اخير گفت: هر سه پرونده در حال رسيدگی هستند اما هنوز به دادگاه ارسال نشده اند ولی در مورد پرونده خمينی شهر هنوز پرونده در دادگاه کيفری استان است و اتهامشان در حال رسيدگی است.

حجت الاسلام محسنی اژه ای گفت: در اين پرونده متهمان اصلی دستگير شدند اما اينکه حکم اعدام در ملا عام اجرا شود يا خير بستگی به نظر قاضی دارد و قاضی در اين مورد بايد رای دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016