پنجشنبه 16 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو شورای مرکزی جامعه روحانيت مبارز: کسانی که با خاتمی "خوش‌وبش" کردند دغدغه ‌انقلاب را ندارند، فارس

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جامعه روحانيت مبارز با انتقاد از مصباحی مقدم، غفوری‌فرد و وزيرامورخارجه به دليل مصافحه با يکی از سران داخلی فتنه، گفت: کسانی که با خاتمی خوش‌وبش کردند دغدغه ‌انقلاب، ندارند.

حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانيت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، با بيان اينکه خاتمی جز سران داخلی فتنه است و بايد در دادگاه محاکمه شود، گفت: متاسفانه در مراسم ختم آقای صدوقی، خاتمی با گستاخی شرکت کرده و برخی افراد از جمله مصباحی مقدم، غفوری فرد و وزير خارجه دولت با او خوش‌بش کردند که اين کار پشت کردن به اصولگرايی و مردم محسوب می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


* خاتمی پاسخگوی ديدارش با "سوروس " صهيونيست باشد

وی با بيان اينکه خاتمی در فتنه ۸۸ نقش محوری را ايفا می‌کرد، افزود: آقای خاتمی بايد در دادگاه محاکمه شود و نسبت به ديداهای محرمانه خود با جرج سوروس صهيونيست به مردم پاسخ بدهند اما متاسفانه برخی‌ها که دغدغه انقلاب و اسلام را ندارد از خاتمی استقبال می‌کنند و در مراسم ختم با او خوش‌وبش می‌کنند.

نماينده اولين دوره مجلس شورای اسلامی گفت: اصولگرايان بايد در مراسم ختم آيت‌الله صدوقی به خاتمی بی‌محلی می‌کردند چرا که خوش‌‌وبش و مصاحفه با خاتمی اهانت به مردم است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانيت مبارز گفت که وظيفه می‌داند در جلسه شورای مرکزی جامعه روحانيت به مصباحی مقدم عضو ديگر اين جامعه نسبت به خوش‌وبش با خاتمی تذکر بدهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016