شنبه 18 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه رئيس کانون وکلا به رئيس کل دادگستری تهران: سخت‌گيری‌ها و اهانت‌ به وکلا برای چيست؟ ايسنا

- تضييقات در ورود وکلا به مجتمع‌های قضايی متعرض شان وکالت است

رئيس کانون وکلای دادگستری مرکز در نامه‌ای خطاب به رئيس کل دادگستری استان تهران از تضييقات به‌وجود آمده برای ورود وکلا به مجتمع‌های قضايی انتقاد کرد و خواستار توقف اين قبيل برخوردها شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی کانون وکلای دادگستری مرکز، متن نامه سيد محمد جندقی کرمانی‌پور به سيد عليرضا آوايی به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


«برادر ارجمند جناب آقای آوايی؛
رئيس کل محترم دادگستری استان تهران

با سلام

به استحضار می‌رساند اخيرا از طرف ماموران مستقر در مجتمع‌های قضايی تضييقاتی نسبت به ورود وکلای محترم دادگستری، از جمله اخذ تلفن همراه و بازرسی کيف آنان صورت می‌گيرد که موجب نارضايتی و وهن جامعه وکالت بوده و شان و منزلت حرفه وکالت مورد تعرض قرار گرفته است. در حالی که تاکنون هيچگونه عملی که اقدامات فوق را توجيه کند گزارش نشده است.

از طرفی اگر وکلای دادگستری طبق تبصره سه ماده واحده مصوب سال ۱۳۷۰ مجمع تشخيص مصلحت نظام از احترام و تامينات شاغلان قضا برخوردارند، اين سخت‌گيری‌ها و اهانت‌ها برای چيست؟

جنابعالی به خوبی واقفيد که تلاش جامعه وکالت در جهت همکاری با قوه قضائيه است و اين قبيل اقدامات در جهت عکس آن بوده و به اين روابط لطمه خواهد زد؛ لذا خواهشمند است دستور فرماييد اين‌گونه برخوردها نسبت به وکلای دادگستری متوقف شود.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016