شنبه 25 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سعيدی، نماينده ولی فقيه در سپاه: غرب با استفاده از هنر و سينما به مقابله با تفکر مهدوی شيعه می‌پردازد، ايسنا

نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر علائم ظهور نمايان گشته اما شرايط ظهور فراهم نشده است، بنابراين بايد از تمام قوا برای فراهم کردن شرايط ظهور استفاده کنيم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌السلام والمسلمين سعيدی در گردهمايی بصيرتی و سياسی که در سمنان برگزار شد، تصريح کرد: شرايط ظهور نيازمند آمادگی در زمينه‌های مختلفی مانند آمادگی اعتقادی،‌ اخلاقی، سياسی، اجتماعی‌، آمادگی سيستمی، آمادگی فردی و عمومی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی هم‌چنين گفت: برای اين که شرايط ظهور فراهم شود، ابتدا بايد ايران اسلامی و سپس کل خاورميانه، نظير پاکستان، افغانستان، ترکيه، مصر و کشورهای اسلامی بايد خود را پذيرای انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) کنند.

سعيدی افزود: امروز دنيای استکباری غرب با استفاده از ابزار هنر و سينما توليدات فراوانی در مقابله با تفکر مهدوی شيعه را به جامعه جهانی ارائه می‌دهد.

نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بيان اين که انقلاب اسلامی ايران در حقيقت حلقه اتصال نبوت و امامت و انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است، خاطرنشان کرد: حفظ دستاوردهای نظام اسلامی و زمينه‌سازی ظهور، نيازمند آگاهی، بصيرت و شناخت بيش‌تر پاسداران انقلاب اسلامی و مردم است.

او تصريح کرد:‌ رسالت ملت انقلابی ايران آماده‌سازی و بسترسازی مناسب برای جهانی شدن اسلام و انقلاب است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016