جمعه 31 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سازمان ملل خواهان همكاري بيشتر جامعه جهاني با ايران در زمینه مواد مخدر شد، ایرنا

نيويورك - مارتين نسيركي سخنگوي دبيركل سازمان ملل گفت : سازمان ملل از جامعه جهاني مي خواهد كه همكاريهاي بيشتري با جمهوري اسلامي ايران به منظور مبارزه همه جانبه با مواد مخدر داشته باشند.

نسيركي عصر پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگاران ظهار داشت : سازمان ملل از تلاش هاي ارزنده و منحصر بفرد ايران براي مقابله با قاچاق مواد مخدر قدرداني مي كند.

وي به ديدار يوري فدوتوف مدير اجرايي دفتر مواد مخدر و جنايت سازمان ملل با آقاي احمدي نژاد رييس جمهوري اسلامي ايران اشاره كرد و گفت : در اين ديدار راههاي چگونگي افزايش همكاريهاي سازمان ملل با ايران به منظور مقابله جدي تر با قاچاق مواد مخدر مورد بحث و بررسي قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي افزود : بر اساس اعلام مدير اجرايي دفتر مواد مخدر و جنايت سازمان ملل، ايران بالاترين ميزان كشف مواد مخدر در جهان را دارد و به صورت بسيار مطلوب و اثر گذار در همكاريهاي منطقه اي شركت مي كند.

بر اساس گزارش سازمان ملل بيشترين كشف و ضبط مواد مخدر توسط ايران در مسير يك هزار كيلومتري مرزهاي مشترك جمهوري اسلامي با كشورهاي افغانستان و پاكستان صورت مي گيرد.

در اين گزارش تاكيده شده است در سه دهه گذشته در ايران حدود چهار هزار نفر از ماموران ايراني در عملياتهاي مختلف در مبارزه با مواد مخدر كشته و دهها هزار نيروي ديگر نيز مجروح شده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016