جمعه 5 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی وزارت امورخارجه: قطعنامه شورای حقوق بشرسياسی است و تحت فشار آمريکا صادر شد ، ايرنا

تهران - سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ايران پنجشنبه شب در پاسخ به سووالی در خصوص تصويب قطعنامه ضد ايرانی در شورای حقوق بشر سازمان ملل اظهارداشت:اين قطعنامه غيرمنصفانه و ناموجه بوده و کاملا سياسی است و برغم تمايل برخی کشورها ، تحت فشار آمريکا به تصويب رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش اخبار شب ايرنا به نقل از اداره کل اطلاعات و اخبار وزارت امور خارجه ، رامين مهمانپرست افزود:هدف از اين قطعنامه تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی ايران و منحرف کردن روند فعلی شورای حقوق بشر در بررسی دوره ای جهانی وضعيت حقوق بشر همه کشورهاست.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهار داشت: آمريکا با اينگونه اقدامات و برخوردگزينشی در صدد است با تغيير اين مسير توجهات را از نقض حقوق بشر در غرب به ويژه آمريکا منحرف کرده و در روند اغراض سياسی خود بر روی برخی کشورها تمرکز ايجاد کند.
وی افزود:اخيرا پرونده حقوق بشری آمريکا در شورای حقوق بشر مورد بررسی قرار گرفت و ايرادات بسياری بر وضعيت حقوق بشر در اين کشور وارد شد و لذا آمريکا که از اين وضعيت راضی نيست می خواهد اين مسير را تغيير دهد.
وی تصريح کرد:سياستهای آمريکا درحرف و عمل همواره متفاوت و مبتنی بر معيارهای دوگانه بوده است و در صدور اين قطعنامه نيز نمونه ای از تناقض در سياستهای آمريکا مشاهده می شود.
مهمانپرست همچنين با اشاره به تحولات اخير در خاورميانه و شمال آفريقا انحراف افکار عمومی از برخورد متناقض و توام با معيارهای دوگانه آمريکا با اين تحولات و به جای آن تمرکز بر ايران را از ديگر اهداف و اغراض سياسی در ورای صدور اين قطعنامه دانست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016