چهارشنبه 5 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس پليس تهران: برخورد با ۷۰ آتليه غيرمجاز، جمع آوری وسايل آرايش زنانه از آرايشگاه مردانه، مهر

رئيس پليس تهران از برخورد با ۷۰ آتليه غيرمجاز و انهدام باندهای اغفال دختران خبر داد.

سردار حسين ساجدی نيا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ماموران پليس اماکن صبح روز چهارشنبه در يک عمليات ويژه با آتليه ها و آرايشگاه های متخلف برخورد کردند. در طرح امروز که در راستای طرح امنيت اجتماعی اجرا شد ماموران با ۶۲ آرايشگاه مردانه و ۷۰ اتليه غيرمجاز برخورد کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: همچنين از اين مراکز تعداد زيادی کاتولوگ های غير مجاز،عکسهای مستهجن و لوازم آرايش زنانه کشف و ضبط شد.

رئيس پليس تهران از انهدام باند اغفال دختران نمونه خبر داد و افزود: تعدای از آتليه ها با تشکيل باندی اقدام به تهيه عکس مستهجن از دختران کرده و سپس اين عکسها را به عنوان دختر نمونه به خارج از کشور ارسال و از آنها اخاذی و سوء استفاده می کردند.

جمع آوری وسايل آرايش زنانه از آرايشگاه مردانه

سردار ساجدی نيا همچنين از برخورد با آرايشگاههای مردانه ارائه دهنده مدلهای غربی تصريح کرد: اين مراکز مدلهای غربی را ترويج داده و از آرايشگر مرد برای زنان استفاده می کردند. همچنين از اين مراکز پوسترهای هنرپيشه های خارجی با لباس مبتذل کشف شد. اين درحالی است که مقادير زيادی لوازم آرايش زنانه از آرايشگاه مردانه کشف شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016