یکشنبه 2 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اخبار متناقض از اعدام زودهنگام قاتل داداشی، قاتل علی دادشی به سن قانونی ۱۸ سال کامل نرسيده است، جهان نيوز

در حالی که کمتر از يک هفته از خاکسپاری مرحوم روح الله داداشی گذشته است، اخبار متناقضی درباره قصاص قاتل اين ورزشکار مطرح منتشر شده است.
به گزارش جهان، برخی از منابع خبری اعلام کرده اند که قاتل مرحوم داداشی پيش از برگزاری مراسم چلهم وی و در همان مکان قتل به دار آويخته می شود.

حتی علی داداشی برادر روح الله با تاييد اين مطلب به برنا گفته است: قرار است تا قبل از برگزاری مراسم چهلم برادرم، قاتلش در همان مکانی که اين جنايت رخ داده، در ملاء عام به دار آويخته شود و اميدوارم اين اتفاق هرچه زودتر رخ دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قاتل روح الله داداشی پسری به نام عليرضا ملاسلطانی است. او متولد چهارم دی ماه سال ۷۲ است و هنوز به سن قانونی ۱۸ سال کامل نرسيده است.

بر اين اساس، برخی منابع ديگر خبری عنوان کرده اند: بر خلاف اخبار منتشر شده به نقل از علی داداشی که ادعا کرده قاتل برادرش تا قبل از مراسم چهلم به دار آويخته می شود اما اين اتفاق تا اتمام ۱۸ سالگی قاتلش نخواهد افتاد.

در قوانين جمهوری اسلامی اعدام افرادی که ۱۸ سال آن کامل نشده باشد ممنوع است.

متهمان قتل داداشی ۳ پسر به نام‌های عليرضا، ناصر و عليرضا ۱۷ و ۱۸ ساله هستند. آنها شنبه‌شب گذشته هنگام تردد با خودروی پرايد در ۴۵ متری گلشهر کرج با خودروی روح‌الله داداشی، قوی‌ترين مرد ايران و سرنشين همراه وی به‌صورت سطحی تصادف کردند که ميان آنها مشاجره درگرفت.

در اين حادثه ۳ پسر جوان با قوی‌ترين مرد ايران درگير شدند و يکی از آنها به نام عليرضا با ۳ ضربه چاقو به قلب و گردن روح‌الله داداشی، او را مجروح کرد و همراه دوستانش متواری شد. داداشی در راه انتقال به بيمارستان از شدت جراحات درگذشت اما با تلاش ماموران، متهمان در کمتر از ۳۰ ساعت دستگير شدند و به اتهام وارده اعتراف کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016