پنجشنبه 6 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه سازمان های جبهه ملی ايران در خارج از کشور در باره بيانيه "دفتر مردم داری جبهه ملی ايران"

اخيرا بيانيه ای از طرف ارگان غير موجودی بنام "دفتر مردم داری جبهه ملی ايران" بمناسبت قيام سی تير انتشار يافته که بجای امضاء سازمان يا مسئولين آن، اسامی اعضاء شورا و مسئولان سازمانهای صنفی و برخی از اعضا جبهه ملی ايران را در پای آن رديف نموده است. بنظر ميرسد منتشر کنندگان اين متن قصد دارند با رديف کردن اسامی اعضا شورا و ديگر ارگانهای جبهه ملی ايران چنين وانمود نمايند که ارگان موهوم "مردم داری" سخنگوی جبهه ملی ايران است. قابل توجه است که دو سال پيش از اين در بيانيه ای که از طرف آقای اديب برومند، رئيس شورای مرکزی و هيئت رهبری جبهه ملی ايران (مورخ ۷/ ۱۱ /۱۳۸۹) در اين مورد صادر شد، وجود چنين نهادی رسما تکذيب شده است، معذالک مجددا شاهد اين هستيم که تحت عنوان موهوم "دفتر مردم داری جبهه ملی ايران" مطالبی انتشار ميابد که تنها سبب ايجاد بی اعتمادی و سردرگمی در ميان اعضا و هواداران جبهه ملی و ساير علاقمندان در داخل و خارج از کشور ميگردد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


برای استحضار هموطنان عزيز متن اطلاعيه جبهه ملی ايران را مجددا در پائين منتشر می نمائيم تا هر گونه سوء تفاهمی در اين مورد برطرف گردد. لازم به تاکيد نيست که سازمانهای جبهه ملی ايران در خارج از کشور چنين اعمال ضد تشکيلاتی و تفرقه افکنانه را در اين شرايط حساس کشور ناسالم دانسته آنرا شديدا محکوم مينمايد.

هيات اجرائی سازمانهای جبهه ملی ايران در خارج از کشور
مهندس کامبيز قائم مقام ـ مهندس بهمن مبشری - دکتر همايون مهمنش

پنجم مرداد ۱۳۹۰ برابر بيست و هفتم ژوئيه ۲۰۱۱
info@iranazad.info
http://www.iranazad.info/

اطلاعيه جبهه ملی ايران
هموطنان عزيز
در تاريخ ۷ /۱۱ /۸۹ اعلاميه ای تحت عنوان «سقوط ارزش پول ملی» و با امضای «شورای مرکزی جبهه ملی ايران» در برخی از سايت های اينترنتی انتشار يافته، که صرفنظر از محتوی و مفاد آن کاملا بدون اطلاع و تصويب شورای مرکزی بوده و از نظر جبهه ملی ايران جعلی ميباشد و از درجه اعتبار ساقط است.
ضمنا به آگاهی ميرساند که در جبهه ملی ايران ديگر نهادی به نام «دفتر مردم داری» که ارسال کننده آن اعلاميه بوده است وجود ندارد و از اين پس انتشارات جبهه ملی ايران فقط به نام روابط عمومی هيئت اجرائيه جبهه ملی صورت ميپذيرد.

تهران – رئيس شورای مرکزی و هيئت رهبری جبهه ملی ايران
اديب برومند
۷/ ۱۱ /۱۳۸۹


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016