دوشنبه 10 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت اطلاعات: رهبر يک تيم تروريستی پژاک به هلاکت رسيد ، ايسنا

با اقدامات اطلاعاتی – عملياتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان آذربايجان غربی يک تيم تروريستی گروهک پژاک که از خاک عراق به کشورمان اعزام شده بود، مورد شناسايی قرار گرفت و طی عملياتی غافلگيرانه با نيروهای خودی تعداد ۷ نفر به هلاکت رسيده و دستگير شدند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، بر اساس اسناد درون گروهی و نقشه‌های تروريستی به دست آمده، عوامل اين گروهک ماموريت های خرابکارانه متعددی در دستور کار داشت که انفجار خط لوله گاز صادراتی ايران به ترکيه در منطقه مرز بازرگان از جمله اقدامات تروريستی آنان می‌باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرکرده اين تيم تروريستی فردی به نام " مراد کاراساچ" با نام مستعار " جميل"، تبعه کشور ترکيه می‌باشد که در سال‌های اخير جنايات متعددی عليه هموطنانمان از جمله به شهادت رساندن " ملا سعيد خوش" از روحانيون اهل سنت شهرستان ماکو را مرتکب شده بود که در اين عمليات به هلاکت رسيده است.

بر اساس همين گزارش طی عمليات غافلگيرانه مامورين اطلاعاتی تعداد ۳ نفر از عناصر اين تيم به هلاکت رسيده و ۴ تن ديگر دستگير شده‌اند. در خلال‌ اين عمليات مقاديری سلاح و مهمات جنگی، اسناد درون گروهی و نقشه‌های تروريستی به دست آمده است.

عامل انفجار مورخ ۷/۵/۹۰ در خط لوله گاز صادراتی ايران به ترکيه در بين معدومين می‌باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016