پنجشنبه 13 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد زيدآبادی به مرخصی آمد، کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی

کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی: احمد زيد آبادی روزنامه نگار و دبيرکل سازمان ادوار تحکيم از زندان رچايی شهر کرج به مرخصی آمد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سازمان عفو بين الملل دو روز پيش در لندن با انتشار بيانيه نسبت به وضعيت سلامتی احمد زيدآبادی در زندان رجايی شهر ابراز نگرانی کرده و خواستار آزادی و مداوای فوری او شده بود. در اين بيانيه همچنين از نه زندانی سياسی ديگر از جمله حشمت الله طبرزدی، عيسی سحرحيز، و حسين رونقی ملکی نام برده شده بود.

احمد زيدآبادی به فاصله کمی پس از حوادث انتخابات رياست جمهوری در روز ۲۴ خرداد ۱۳۸۸ دستگير و در دی ماه ۸۸ به شش سال حبس و محروميت دائمی از فعاليتهای اجتماعی محکوم شد. او در مدت بازداشت از ملاقات محروم بود.

مهديه محمدی همسر آقای زيدآبادی پس از ملاقات با او در تاريخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۱ متوجه شد که اين روزنامه نگار زندانی بسيار ضعيف به نظر می رسد و به به طور قابل ملاحضه وزن خود را از دست داده است.

احمد زيدآبادی قبل از آخرين دستگيری نيز چندين بار بازداشت و تحت تعقيب قضايی قرار گرفته بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016