یکشنبه 16 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده جديد قرارگاه خاتم‌الانبياء سپاه: بنا نداريم به پروژه‌های کمتر از ۱۰۰ ميليارد تومان وارد شويم، ايسنا

فرمانده جديد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبياء سپاه گفت: راهبردهای سازندگی توسط مرکز راهبردی سپاه تهيه شده و به تاييد مقام معظم رهبری رسيده است.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) ابوالقاسم مظفری شمس پيش از ظهر امروز(يک‌شنبه) در مراسم معارفه‌ی خود به عنوان فرمانده جديد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبياء، افزود: اين راهبردهای سازندگی در سه حوزه‌ی ماموريت، صيانت و تعالی، بهره‌وری و کارآمدی تهيه شده و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در آن مورد توجه قرار گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اضافه کرد: بر اساس همين راهبردها، خط مشی‌های لازم از جمله چگونگی فعاليت‌های اقتصادی، حد و مرز کارها و اولويت‌های کاری تدوين شده است و در همين راستا قرار است شورای راهبردی قرارگاه زير نظر فرمانده کل سپاه تشکيل شود.

فرمانده جديد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبياء سپاه هم‌چنين بر وارد نشدن اين قرارگاه به پروژه‌های کوچک و متوسط کشور تاکيد کرد و گفت: ما به پروژه‌های کوچک و متوسط وارد نخواهيم شد تا رقيب بخش خصوصی محسوب نشويم. بر همين اساس قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبياء بنا ندارد که به پروژه‌های کمتر از ۱۰۰ ميليارد تومان وارد شود. ما بايد برای مردم کارآفرين باشيم و بيشتر به نقش نرم‌افزاری خود توجه کنيم و کارهای سخت‌افزاری را بر عهده‌ی مردم و بخش خصوصی بگذاريم.

مظفری در پايان بر اهميت انجام پروژه‌های قرارگاه خاتم با کيفيت بالا و سرعت مناسب تاکيد کرد و افزود: طولانی شدن انجام پروژه‌ها موجب بی‌اعتماد شدن مردم خواهد شد و ما بايد به اين مساله توجه کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016