دوشنبه 17 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس سازمان زندان‌ها: ساخت پنج اردوگاه‌ محکومان موادمخدر آذر پايان می‌يابد، ايسنا

- عامل اصلی فرار زندانيان در اصفهان دستگير و مابقی شناسايی شد‌ه‌اند


رييس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامينی و تربيتی کشور گفت: اردوگاه‌هايی که برای محکومان موادمخدر در حال ساخت است در آذرماه سال جاری به پايان خواهد رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


غلامحسين اسماعيلی در حاشيه برگزاری بيست و يکمين مراسم گلريزان جهت آزادسازی زندانيان نيازمند، در گفت‌وگويی اختصاصی با خبرنگار ايسنا، خاطر نشان کرد: اردوگاه‌هايی که توسط ما ساخته می‌شود برای معتادان نيست، بلکه برای محکومان موادمخدر است، يعنی کسانی که جرمی در رابطه با موادمخدر مانند حمل‌و نقل آن را انجام داده‌اند و طبق برنامه زمان‌بندی که با پيمانکار اين پروژه داريم ساخت هر پنج اردوگاه در آذرماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی با بيان اينکه عامل اصلی فرار محکومان از زندان‌ دستگرد اصفهان دستگير شده است، اظهارکرد: عامل اصلی اين جريان دستگير شده و مابقی آنان نيز مورد شناسايی قرار گرفته‌اند و اميدواريم آنها هم به زودی دستگير شوند.

رييس سازمان زندان‌های کشور گفت: رسيدگی به پرونده‌ها عاملان فرار از زندان توسط مقامات قضايی صورت می‌گيرد که از طريق دادسرای اصفهان پيگيری‌های قضايی در حال انجام است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016