چهارشنبه 19 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

همايش سراسری جبهه اصلاحات برگزار می شود، ايلنا

برای گرفتن مجوز برگزاری همايش سراسری جبهه اصلاحات از وزارت کشور اقدامات لازم را انجام می دهيم.


ايلنا:‌ رييس جديد شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از برگزاری همايش سراسری اين جبهه در آينده نزديک و با حضور گروه های ۱۸گانه اصلاح طلب خبر داد.
علی محمد غريبانی که به تازگی رييس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، اظهار داشت: جلسات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به هيچ عنوان تعطيل نشده بود و در حال حاضر نيز همانند گذشته هر دو هفته يک بار جلساتی با حضور اعضاء برگزار خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: جلسه بعدی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نيز يکشنبه هفته آينده و با حضور اکثريت اعضاء که از گروه های ۱۸گانه اصلاح طلب هستند برگزار خواهد شد.
رئيس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اضافه کرد: در جلسات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات دبيران کل گروه های ۱۸گانه اصلاح طلب يا معاونين دبيرکل حضور خواهند داشت.
وی خاطرنشان کرد:‌ البته برخی از گروه‌های اصلاح طلب به دليل برخی دلايل و شرايط موجود، در جلسات شرکت نمی کنند اما جلسات اين شورا هميشه بدون تعطيلی و البته به صورت مرتب برگزار می شود.
غريبانی از برگزاری همايش سراسری جبهه اصلاحات در آينده نزديک خبر داد و گفت: اين همايش به زودی و تحت عنوان همايش سراسری شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برگزار می شود که قطعا از تمام گروه‌های اصلاح طلب برای شرکت در آن دعوت خواهد شد.
وی گفت:‌ انشاالله در جلسه پيش روی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که يک شنبه آينده برگزار خواهد شد، در مورد اين همايش سراسری اصلاح طلبان، بحث و بررسی صورت خواهد گرفت و اميدواريم با توافقات اوليه‌ای که اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در اين خصوص خواهند داشت، برای گرفتن مجوز برگزاری همايش سراسری جبهه اصلاحات از وزارت کشور اقدامات لازم را شروع کنيم.
رئيس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در پاسخ به اين سؤال که آيا بعد از اين فعاليت های شورای هماهنگی جبهه اصلاحات رنگ و بوی انتخاباتی به خود خواهد گرفت‏؟، اظهار داشت:‌ شايد بعد از برگزاری همايش سراسری جبهه اصلاحات که در آن نظريات مختلف ارائه خواهد شد در اين خصوص اقداماتی انجام دهيم اما فعلا همانند گذشته کار خواهيم کرد.
وی خاطرنشان کرد:‌ البته همايش سراسری جبهه اصلاحات تنها به بحث انتخابات نخواهد پرداخت، بلکه ابعاد مختلفی در اين همايش بررسی خواهد شد که انتخابات تنها يکی از آن است.
رئيس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در مورد چگونگی انتخاب رئيس اين شورا هم گفت: هر سه ماه يک بار يکی از گروه های ۱۸گانه اصلاح طلب موجود در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مسئوليت اداره اين شورا را عهده دار خواهند شد و در اين دور جديد هم انجمن اسلامی مهندسان ايران عهده دار اين مسئوليت شد و بنده نيز به عنوان يکی از اعضای انجمن اسلامی مهندسان ايران عهده دار اين مسئوليت شدم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016