چهارشنبه 19 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علاءالدين بروجردی: ايران برای حفظ جان شهروندان خود با پژاک مقابله می کند، ايرنا

تهران- رييس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ايران برای حفظ جان شهروندان خود با جديت با تروريست‌های پژاک مقابله می‌کند.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا،‌به نقل از پايگاه اطلاع رسانی خانه ملت، 'علاءالدين بروجردی ' نماينده بروجرد درمجلس که به همراه هيات پارلمانی به مصر سفر کرده است، در کنفرانس خبری در شهر قاهره شرکت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به پرسش يکی از خبرنگاران در مورد ناآرامی در مرزهای ايران و کردستان عراق اظهار داشت: گروهک تروريستی پژاک که در اين منطقه حضور دارد، رهبر آن در آلمان ساکن است، کشوری که ادعای مبارزه با تروريسم را دارد.
وی افزود: آلمان و بسياری ديگر از کشورها ادعای مبارزه با تروريسم را سر می دهند اما خود از تروريسم حمايت می کنند. اين در حالی است که ايرانيان بی گناه بسياری به دست همين گروهک به شهادت می رسند.
رييس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس يادآور شد: اين گروهک در بخش هايی از مناطق مرزی عراق و ايران حضور دارند که هيچ نيروی مرزبانی عراق در آن منطقه مستقر نيست، بنابراين مقابله ايران با گروهک تروريستی پژاک، کمک به دولت عراق به شمار می رود.
بروجردی تاکيد کرد هر گاه اين گروهک بخواهد کشور ايران را مورد هدف قرار دهد ما اين حق را داريم که با آن مقابله کنيم.
وی همچنين در پاسخ به سوال ديگری درمورد انقلاب مصر اظهار داشت: ملت مصر بعد از انقلاب ژانويه ۲۰۱۱ توانايی تعيين سرنوشت خود و منطقه را پيدا کرد.
نماينده بروجرد در مجلس افزود: انتخابات آينده مصر موفقيت آميز خواهد بود و گامی بزرگ درجريان بهار عربی به شمار می رود.
بروجردی تصريح کرد: ايران، مصر را دوست دارد و شرايط آن را درک می کند.
وی همچنين در اين کنفرانس خبری برخی ادعاها مبنی براين که ايران برای شيعه سازی در مصر تلاش می کند،گفت: سياست جمهوری اسلامی ايران بر اساس احترام به اديان و مذاهب و حفظ استقلال کشور ها است و اين مطلب ادعايی بيش نيست.
هيات پارلمانی ايران به رياست علاء الدين بروجردی رييس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی برای ديدار با مقامات مصری در قاهره به سر می برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016