چهارشنبه 19 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: درباره ترور رضايی‌نژاد به سرنخ‌هايی رسيده‌ايم، با اقدامات خوب سپاه گروهک پژاک رو به اضمحلال است، ايسنا

وزير اطلاعات در پاسخ به سوالی در مورد آخرين اخبار ترور رضايی‌نژاد و پيگيری‌های اين وزارتخانه در اين ارتباط گفت: ما به يکسری سرنخ‌هايی دسترسی پيدا کرد‌ه‌ايم و ان‌شاءالله که اميدواريم با توجه به اين سرنخ‌ها به نتيجه مطلوب برسيم.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحی

در حاشيه جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران همچنين در پاسخ به اين سوال که آيا رژيم صهيونيستی در اين ارتباط دخالتی داشته يا نه؟ تاکيد کرد: ما به يکسری سرنخ‌هايی رسيد‌ه‌ايم ولی به اين نتيجه نرسيد‌ه‌ايم که آن‌ها در اين زمينه دخالتی داشته‌اند و خود آن‌ها نيز در اين ارتباط چيزی اعلام نکردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير اطلاعات همچنين در مورد آخرين وضعيت گروه تروريستی پژاک گفت: سپاه بر اساس مصوباتی که داشت اقدامات خوبی را در مبارزه با اين گروه انجام داد و به موفقيت‌های خوبی دست پيدا کرد و ما احساس می‌کنيم که اين گروه در حال اضمحلال و از بين رفتن است و جلوی اقداماتی که آنها می‌خواستند در داخل کشور انجام دهند گرفته شده است و همانطور که گفتم با حرکت و اقدامات خوب سپاه اين گروه به سرعت به سمت اضمحلال پيش می‌رود.

مصلحی در پاسخ به سوالی در ارتباط با اتفاقات صورت گرفته در لندن و خشونت به کار گرفته از سوی نيروهای انتظامی و پليس اين کشور در مبارزه با مردم گفت:‌ اينجا خود اروپايی‌ها بايد تعيين تکليف کنند. وقتی اين‌گونه مردم فقير به خاطر تبعيض سنگينی که در آن کشور می‌بينند و به خاطر نژادپرستی حقوق بشر لگدمال شده، وقتی صدای يک نفر در می‌آيد سريع او توسط سرويس امنيتی و انتظامی به قتل می‌رسد و اقداماتی که صورت گرفته لطف الهی است. برای اينکه چهره پنهان و مخفی دولت‌های غرب برملاء‌ شود و اينکه نشان داده شود به چه ميزان حقوق بشر در آنجا رعايت می‌شود.

وزير اطلاعات در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اين‌که شما گفته بوديد که احتمالا ممکن است يکسری ترورهايی در آستانه انتخابات در کشور صورت بگيرد و آيا می‌شود در اين ارتباط توضيح بيشتری دهيد؟ گفت: من اين‌گونه گفته بودم که سرويس‌های اطلاعاتی غرب به مانند انتخابات رياست جمهوری دهم دنبال اين هستند که شبکه‌های اجتماعی را ايجاد و با آن شبکه‌های اجتماعی‌ قائله‌هايی را ايجاد کنند و من به اين موضوع اشاره کردم، نمونه آن را نيز ذکر کردم. افرادی را در اين ارتباط که جاسوسان آمريکا و اجير آمريکا بودند را شناسايی کرديم و به آن‌ها ضربه زديم و ضربه سنگينی خوردند و من به اين مورد قبلا اشاره کرده بودم و ما در واقع نوع حرکت آن‌ها را در اين ارتباط شناسايی کرديم و ضربه‌های ديگری را نيز خواهند خورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016