سه شنبه 18 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نماينده فراکسيون علاوی: ايران بايد ۷۰۰ ميليارد دلار به عراق غرامت بدهد، ايلنا

نماينده فراکسيون العراقيه مدعی شد: «اين ايران بود که آغازکننده جنگ بود و سازمان مللل متحد و کميته‌های مربوطه نيز اشاره به آن دارند که عراق خواستار پايان جنگ بود ولی ايران بر ادامه آن و حمله به عراق اصرار داشت.»

ايلنا: يکی از نمايندگان فراکسيون «العراقيه» به رياست «اياد علاوی» نخست‌وزير سابق عراق، از ايران خواست تا ۷۰۰ ميليارد دلار به عنوان غرامت جنگ هشت ساله به عراق بدهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا به نقل از اصوات العراق، «طلال زوبعی» در آستانه بيست‌وسومين سالروز پايان جنگ هشت ساله ايران و عراق به خبرگزاری اصوات العراق، گفت: «از ايران می‌خواهيم که به علت جنگ هشت ساله غرامتی بيش از ۷۰۰ ميليارد دلار به عراق پرداخت کند.»
اين نماينده در سخنانی عجيب افزود که ايران بايد غرامت ارواح کشته‌‌شدگان، نابودی بسياری از زيرساخت‌ها و تجاوزات به عراق را بدهد.
زوبعی در ادامه مدعی شد: «اين ايران بود که آغازکننده جنگ بود و سازمان مللل متحد و کميته‌های مربوطه نيز اشاره به آن دارند که عراق خواستار پايان جنگ بود ولی ايران بر ادامه آن و حمله به عراق اصرار داشت.»
وی در ادامه ادعاهای خود گفت: «ما آن زمان داشتيم از خود دفاع می‌کرديم و اين حق ملت عراق است.»
نماينده فراکسيون العراقيه در ادامه در سخنانی بی اساس و گستاخانه مدعی شد که عراق شاهد تجاوزات زيادی توسط ايران بود که مردم عراق را مجبور به مهاجرت و بسياری از زنان را بيوه کرد، بنابراين ما از ايران غرامت ديگری نيز می‌خواهيم. ما از ايران می‌خواهيم حتی درباره حمله آمريکا به عراق نيز غرامت بپردازد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016