دوشنبه 24 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دبيرکل مؤتلفه: برخلاف جبهه پايداری،‌ بسياری لاريجانی را اصولگرا می دانند، ايلنا

دبير کل حزب مؤتلفه اسلامی شايعه‌هايی مبنی بر اين که برخی اعضای جبهه پايداری اصرار دارند که نماينده علی لاريجانی از کميته وحدت اصولگرايان حذف شود را رد نکرد.

ايلنا: دبير کل حزب مؤتلفه اسلامی انتشار برخی شايعات مبنی بر اين که برخی اعضای جبهه پايداری اصرار دارند که نماينده علی لاريجانی از کميته وحدت اصولگرايان حذف شود را رد نکرد، ولی در عين حال گفت:‌ در مقابل اعضای جبهه پايداری،‌ چه بسيار اصولگرايانی هم هستند که آقای لاريجانی را يک اصولگرای تمام عيار می‌دانند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمدنبی حبيبی در گفت‌و گو با خبرنگار ايلنا، در خصوص ارزيابی‌اش از فعاليت‌های جبهه پايداری انقلاب اسلامی و اين که آيا در نهايت به وحدت با کميته وحدت اصولگرايان خواهند رسيد يا نه؟ اظهار داشت: برخی از اعضای جبهه پايداری که از اعضای برجسته آن ها هم محسوب می شوند مکررا گفته‌اند فعاليت‌های ما با محوريت جامعتين است.
وی افزود: ‌هيچ کدام از اعضای جبهه پايداری تا کنون محوريت جامعتين در وحدت اصولگرايان را رد نکرده‌اند و به همين دليل بنا را بر اين می گذاريم که آن ها در نهايت ليست جداگانه‌ای ارائه نکنند.
دبير کل حزب مؤتلفه اسلامی در خصوص شايعه‌هايی مبنی بر اين که اعضای جبهه پايداری اصرار دارند که نماينده علی لاريجانی به دليل سکوت در مقابل حوادث بعد از انتخابات حضور نداشته باشد،‌ گفت: البته ظاهرا اين مطلب در برخی جلسات اعضای جبهه پايداری با اعضای شاخص جبهه متحد اصولگرايی بيان شده،‌ بنابراين مسئوليت بيان چنين مطالبی با خود آن هاست و آن ها بايد راجع به اين موضوع پاسخ دهند.
وی با بيان اين که اعضای جبهه پايداری تعريف خاصی از اصولگرايان دارند،‌ گفت: آن ها اصرار دارند، مشخص کنند که چه کسی اصولگرا هست يا چه کسی نيست و البته در مقابل آن ها و در خود اصولگرايان چه بسيار کسانی هستند که آقای لاريجانی را يک اصولگرای تمام عيار می دانند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016