شنبه 29 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قوامی، عضو شورای پول و اعتبار: نرخ تورم ۱۹.۶ درصدی مرکز آمار واقعی تر است، ايلنا

بر پايه قانون برنامه پنجم توسعه مرجع اصلی اعلام آمار نرخ تورم، مرکز آمار معرفی شده است لذا اعلام نرخ تورم از سوی بانک مرکزی بر اساس قانون غيررسمی است.


ايلنا:عضو شورای پول و اعتبار، بخشی از رشد تورم را حاصل مشکلات موجود در بسته سياستی – نظارتی بانک مرکزی دانست و گفت: بر اساس پيش بينی‌ها نرخ تورم در سه ماه سوم سال با افزايش مواجه خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هادی قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا در واکنش به اعلام نرخ تورم ۱۶.۴از سوی بانک مرکزی اظهار داشت: بر پايه قانون برنامه پنجم توسعه مرجع اصلی اعلام آمار نرخ تورم، مرکز آمار معرفی شده است لذا اعلام نرخ تورم از سوی بانک مرکزی بر اساس قانون غيررسمی است.
وی ادامه داد: آمار اعلام شده از سوی مرکز آمار ايران که در مجلس ارائه شده به واقعيت نزديک‌تر است.
قوامی علت درست بودن نرخ تورم۱۹.۶ منتشر شده از سوی مرکز آمار در مجلس را، افزايش تورم حاصل از اجرای هدفمند کردن يارانه‌ها و همچنين مشکلات موجود در بسته سياستی – نظارتی پولی بانک مرکزی در سال ۹۰ دانست.
قوامی به عدم فروش اوراق مشارکت وزارت نيرو اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: هنگامی که خريد اوراق مشارکت مزيتی ندارد چگونه سرمايه گذاران رغبتی برای خريد اين اوراق از خود نشان دهند؟
وی نقدينگی سرگردان در بازار های سکه، ارز و افزايش دلالی و سفته بازی را از مشکلات بسته سياستی – نظارتی بانک مرکزی دانست و گفت: عوامل گفته شده به رشد تورم دامن زده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016