پنجشنبه 3 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد: جمهوري اسلامي ايران از روند پيشرفت و تثبيت امنيت در عراق حمايت مي كند، ایرنا

محمود احمدی نژاد تاكيدكرد : جمهوري اسلامي ايران از روند پيشرفت و تثبيت امنيت در عراق حمايت مي كند.
به گزار ش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري،' محمود احمدي نژاد' صبح پنجشنبه در ديدار با 'نيچروان بارزاني ' معاون رييس اقليم كردستان عراق با اشاره به روابط تاريخي ، فرهنگي و منافع مشترك جمهوري اسلامي ايران و عراق گفت: ايران به دنبال همكاري همه جانبه با عراق در راستاي منافع دو ملت و صلح و برادري در منطقه است.

وي با بيان اينكه هر كس اخلالي در راستاي پيشرفت و امنيت عراق ايجاد كند قطعاً دوستدار ملت و دولت عراق نيست، افزود: عراق پيشرفته و باثبات به نفع ايران و منطقه است و ايران از اين روند حمايت مي‌كند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احمدي نژاد تصريح كرد: آينده متعلق به كشورها و ملت هاي ماست و تا زماني كه ملت هاي منطقه متحد باشند دشمنان نمي توانند هيچ اقدامي عليه ما انجام دهند.

او خاطر نشان كرد: دشمنان مشترك ايران و عراق كه صد سال است منطقه را چپاول مي كنند امروز به دنبال طراحي هاي جديد براي ايجاد ناامني در منطقه هستند كه بايد هوشيارانه درمقابل آنها ايستادگي كنيم.
وي با بيان اينكه دشمنان ايران و عراق ثابت كرده اند كه هرگز به فكر منافع ملت ها و دولت‌ها نيستند به وقايع اخير در كشور ليبي اشاره كرد و گفت: سلطه گران قصد دارند هزينه‌هاي تسلط به منطقه را با سرمايه و نيروهاي كشورهاي منطقه تامين كنند كه ضرورت دارد همه مراقب باشند.

نيچروان بارزاني نيز در اين ديدار گزارشي از اوضاع كشورش ارايه كرد و با قدرداني از تلاش هاي جمهوري اسلامي ايران براي ايجاد امنيت و ثبات در عراق گفت: امنيت جمهوري اسلامي ايران را همانند امنيت عراق با اهميت دانسته و معتقديم كه مشكلات منطقه اي را بايد با همكاري و همفكري يكديگر حل و فصل كنيم.

وي تاكيد كرد: عراق با توجه به حمايتهاي تاريخي ايران و روابط استراتژيك با جمهوري اسلامي با هرگونه اقدامي كه بخواهد عليه امنيت ايران باشد مخالفت خواهد كرد.

بارزاني همچنين با اشاره به كمك هاي جمهوري اسلامي ايران به منطقه كردستان عراق درشرايط سخت از جمله در زمان بمباران شيميايي حلبچه و پاكسازي منطقه، گفت: مردم عراق بويژه كردها قدردان حمايت‌هاي بي دريغ ملت ايران هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016