سه شنبه 8 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گفت‌وگوي تلفني صالحي با رييس شوراي انتقالي ليبي، ایسنا

وزير امور خارجه کشورمان و مصطفي عبدالجليل، رييس شوراي انتقالي ليبي در تماسي تلفني به گفت‌وگو با يکديگر پرداختند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) در اين گفت‌وگو صالحي ضمن تبريک پيروزي انقلاب مردم مسلمان ليبي، بر تعميق و توسعه روابط بين جمهوري اسلامي ايران و ليبي تاکيد نمود.

در اين تماس مصطفي عبدالجليل نيز ضمن ابلاغ سلام گرم و ويژه به مقام معظم رهبري، رياست محترم جمهوري و مردم کشورمان ، از کمک‌ها و مساعدت‌هاي انسان‌دوستانه جمهوري اسلامي ايران به مردم ليبي در زمان‌هاي سخت تشکر نمود و از توسعه و تقويت روابط گسترده دو کشور حمايت کرد و خواستار بازگشت سفير ايران به ليبي و ارتقاء فعاليت سفارت شد.

رييس شوراي انتقالي ليبي ابراز اميدواري نمود در آينده نزديک وزير امور خارجه کشورمان سفري رسمي به ليبي داشته باشد.

وي همچنين اظهار داشت: موضوع امام موسي صدر يک مساله اصلي براي ماست و تا رسيدن به نتيجه کامل، آن را به صورت جدي پيگيري خواهيم کرد.

متقابلا صالحي نيز از رييس شوراي انتقالي ليبي دعوت نمود تا در فرصتي مناسب سفري به کشورمان داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لازم به توضيح است همزمان با اعتراضات مردمي در ليبي و سرکوب اين اعتراضات توسط دولت وقت ، سفير جمهوري اسلامي ايران از ليبي خارج شد ولي سفارت همچنان در سطح پايين تري کار خود را تا امروز ادامه مي داد، با پيروزي مردم در اين کشور و در اولين فرصت سفارت فعا ليت خود را با برگرداندن سفير گسترش خواهد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016