پنجشنبه 10 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سروری در گفتگو با مهر:آمریکا از ریشه گرفتن تفکر انقلاب اسلامی در عراق در هراس است

رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: ادعای آمریکا در ارسال اسلحه از سوی ایران برای تروریست های عراقی فرار رو به جلو است، آمریکایی ها از سلاح ما نمی ترسند آنها از ریشه گرفتن تفکر انقلاب اسلامی در عراق در هراسند.

پرویز سروری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، ادعای ارسال اسلحه از ایران برای تروریست های عراقی را بی اساس خواند و گفت: آمریکایی ها از سلاح های ما نمی ترسند آنها نگران ریشه گرفتن تفکر انقلاب اسلامی در عراق هستند. از این رو هر روز با بهانه ای ایران را متهم می کنند.

وی ادامه داد: این ادعاها در حالی انجام می گیرد که از مرزهای عراق که تحت اشغال آمریکا است سلاح به سوریه داده می شود همچنین از لبنان نیز سلاح به سوریه ارسال می شود.

سروری گفت: این بازی آمریکا در منطقه برای بر هم زدن موج بیداری اسلامی است و برای آنکه نسبت به اقداماتش متهم نشود فرار رو به جلو می کند و این جرم سنگین را متوجه ایران می کند در حالیکه ایران مطلقا برنامه ای برای ارسال سلاح به تروریست های عراقی ندارد.

وی خاطر نشان کرد: عراق نیازی به سلاح ایران ندارد. حضور ایران بر اساس تفکر انقلاب اسلامی است که برایش در عراق ایجاد ظرفیت می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: سئوال این است کسانی که امروز عملیات تروریستی انجام می دهند از کجا مجهز می شوند؟ چطور است که همزمان با مطرح شدن بحث خروج آمریکا از عراق، به طور سازماندهی شده در 15 نقطه عملیات انفجاری انجام می شود؟

سروری ایجاد نا امنی در عراق و تهمت زدن به ایران را از بهانه های آمریکا برای استمرار حضورش در عراق خواند و تاکید کرد این موارد تازگی ندارد و بهتر است دولت عراق هر چه زودتر نسبت به عملی شدن توافقنامه خروج آمریکایی ها از کشورشان اقدام کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016