شنبه 12 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

كارشناس ارشد روس: ايران از توانمندي هاي خود براي تحكيم ثبات منطقه خاورميانه استفاده مي كند، ایرنا

مسكو - 'اولگ فومين' معاون انجمن دوستي و همكاري فرهنگي و بازرگاني روسيه و سوريه گفت: ايران از توانمندي هاي خود براي تحكيم ثبات منطقه خاورميانه استفاده مي كند و سياست هاي ايران عامل ثبات در اين منطقه است.

فومين امروز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا خاطرنشان كرد: جمهوري اسلامي ايران در پي صلح عادلانه و تامين امنيت و ثبات كشورهاي منطقه خاورميانه با مشاركت منطقه اي و بدون دخالت خارجي است.
وي خاطرنشان كرد: ايران سياست سنجيده اي را در اين منطقه دنبال مي كند و با پرهيز از مداخله در امور كشورهاي ديگر، با هرگونه مداخله خارجي ازجمله دخالت نظامي در كشور هاي منطقه نيز بشدت مخالفت مي كند و آن را به زيان ملت هاي منطقه مي داند.

كارشناس امور خاورميانه روسيه، حمايت ايران از سوريه را در شرايط كنوني كه اين كشور با تحريك قدرت هاي غربي دستخوش ناآرامي و آشوب شده است سياستي سنجيده و گامي در مسير صحيح خواند كه همسو با منافع ملت سوريه مي باشد.

وي در اين باره خاطرنشان كرد: ايران و سوريه داراي پيوندها و مناسبات پايداري هستند و در عرصه هاي مختلف با يكديگر همكاري سودمند متقابل دارند.

معاون انجمن دوستي و همكاري فرهنگي و بازرگاني روسيه و سوريه، گفت: همگامي تهران و دمشق در منطقه خاورميانه ،نيروي قدرتمندي را تشكيل داده است و عامل مهمي در برابر يكه تازيهاي آمريكا و رژيم صهيونيستي در اين منطقه استراتژيك جهان مي باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فومين با تحسين سياست ايران در حمايت از مردم مظلوم فلسطين در برابر جنايات اسراييل، گفت: اين سياست مي تواند از طرف كشورهاي ديگر الگو قرار گيرد.

وي از آمريكا و رژيم صهيونيستي بخاطر تبليغات ضدايراني و ضدعربي انتقاد كرد و گفت: اين گونه اقدامات با هدف ايجاد تفرقه ميان ايران و كشورهاي عربي و فراهم آوردن زمينه براي اجراي سياست هاي استعماري در منطقه ، صورت مي گيرد.

معاون انجمن دوستي و همكاري فرهنگي و بازرگاني روسيه و سوريه، كه چندين سال در سوريه زندگي كرده است، تبليغات رسانه هاي خبري غربي عليه اين كشور را مغرضانه و خلاف واقع خواند.

وي همچنين گفت: 'عاملان آشوب هاي سوريه از خارج سفارش مي گيرند.'

كارشناس ارشد روس گفت: 'در صورتي كه هم اكنون در سوريه انتخابات برگزار شود، 70 درصد مردم از بشار اسد حمايت مي كنند.'

فومين از موضع روسيه در مخالفت با تحريم سوريه حمايت كرد و تداوم چنين سياستي را همسو با منافع مسكو و دمشق خواند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016