چهارشنبه 23 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زهرا اشراقی: محمد خاتمی در سلامت کامل به سر می‌برد، ايلنا

يک عضو خانواده سيد محمد خاتمی، با تکذيب خبر بستری شدن وی در بيمارستان، حال عمومی رييس جمهور سابق کشورمان را مناسب توصيف کرد.


ايلنا: يک عضو خانواده سيد محمد خاتمی، با تکذيب خبر بستری شدن وی در بيمارستان، حال عمومی رييس جمهور سابق کشورمان را مناسب توصيف کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


زهرا اشراقی نوه امام راحل و از اعضای خانواده سيد محمد خاتمی، در گفتگو با خبرنگار ايلنا، تصريح کرد: آقای خاتمی در سلامت کامل به سر می‌برد، ايشان در روزهای اخير تنها سرماخوردگی خفيفی داشته که در حال حاضر رفع شده و توانسته ‌است برنامه‌های روزمره‌ خود را انجام دهد.

وی افزود: ايشان به هيچ وجه در بيمارستان بستری نشده‌اند و واقعا نمی‌دانيم چرا برخی رسانه‌ها چنين اخباری را منعکس می‌کنند.

گفتنی است در روزهای اخير اخباری در مورد سيد محمد خاتمی در برخی رسانه‌ها منتشر شده که تاکنون تمامی آن‌ها تکذيب شده است، از جمله خبر بستری شدن وی در بيمارستان به دليل عارضه قلبی و خبر ديدار وی با ناطق نوری.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016