جمعه 25 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

باشگاه خبرنگاران: شناسايي شبكه همكار بي بي سي فارسي!

به نوشته سایت باشگاه خبرنگاران، چند چهره مشهور که این سایت آنها را به ظاهر هنري معرفی کرده، و ظاهرا به صورت پنهان با شبكه بي بي سي فارسي همكاري گسترده اي داشتند شناسايي شدند و ظرف روزهاي آينده دستگاه هاي مسوول كشور اقدامات مختلف قضايي را در مورد آنها اعمال خواهند كرد.

بر اساس این گزارش يك منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار حوزه قضايي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر افزوده: شبكه گسترده اي از عناصري كه تامين كننده اطلاعات، فيلم، خبر، سوژه يابي و تهيه گزارش از محيط هاي مختلف براي بي بي سي فارسي بودند شناسايي شدند و طي روزهاي آينده بر عليه آنها اقدام مختلف مقتضي صورت خواهد گرفت.

این مقام افزوده است: در ميان اين افراد چهره هاي مشهور به اصطلاح هنري اعم از مرد و زن نيز ديده مي شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او با تاكيد بر اينكه اين افراد از حمايت محافل پنهان و آشكار برخي محافل و بعضي شبكه هاي اطلاعاتي خارجي نيز بهره مند بودند گفت: عمده همكاري ضد ايراني اين افراد با بي بي سي فارسي به ماههاي اخير بر مي گردد كه اين فعاليت نيز سهم عمده اي از فعاليت تبليغاتي ضد ايراني شبكه دولتي انگليس را طي ماههاي اخير شامل مي شود.

اين منبع آگاه اضافه كرد براي اقدامات ضد ايراني اين شبكه كه در پوشش همكاري با بي بي سي عملا نيازمنديهاي سرويس جاسوسي انگليس را تامين مي كرد پول هاي كلاني به عنوان دستمزد و... به افراد پرداخت شده است و انگيزه ضد ملي و ايراني سر شبكه ها و همكاران اين شبكه نيز مشهود است.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران اين موضوع را در روزهاي آينده پيگيري خواهد كرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016